اخبار اداری و استخدامی

پیشنهادات کمیته‌های سه گانه درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بررسی شد

پیشنهادات کمیته‌های سه گانه درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بررسی شد

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی پیشنهادات کمیته‌های کارمندان، شاغلین و منابع درباره سازوکار افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون متبوعش خبر داد.

محسن زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۱۹ مهر ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دستورکار امروز کمیسیون بررسی جزئیات لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بود؛ کلیات این لایحه در جلسه روز گذشته تصویب شده بود.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز ۳ کمیته شاغلین، بازنشستگان و منابع که در جلسه روز گذشته برای بررسی این لایحه تشکیل شده بود، پیشنهادات خود را ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه برخی اصلاحات حقوقی در متن لایحه انجام گرفت، اضافه کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه گزارش مفصلی از منابع موردنیاز اجرای این لایحه را ارائه کرد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها، کمیسیون نهایت تا شنبه هفته آینده گزارش مربوط به این لایحه را جمع‌بندی کرده و به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند.

مطلب مرتبط:

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام