اخبار اداری و استخدامی

سه کمیته افزایش حقوق بازنشستگان، شاغلین و بررسی منابع تشکیل شد

سه کمیته افزایش حقوق بازنشستگان، شاغلین و بررسی منابع تشکیل شد/ درباره بحث فوق‌العاده ویژه و عائله‌مندی بحث داریم

سه کمیته شامل بازنشستگان، ­شاغلین و منابع در حال بررسی برای افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.

به گزارش شناسنامه قانون، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس اظهار کرد: سه کمیته افزایش حقوق بازنشستگان، ­شاغلین و منابع در حال بررسی برای افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.

حاجی بابایی در این باره گفت: این لایحه دو فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است هم بازنشستگان کشوری و لشکری و هم شاغلین همه شامل این لایحه هستند. ­ کار باید کار پخته‌ای باشد تا رضایتمندی ایجاد کند.

تشکیل سه کمیته افزایش حقوق بازنشستگان، شاغلین و منابع

وی افزود: کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه‌وبودجه تصویب شد و سه کمیته افزایش حقوق بازنشستگان، شاغلین و منابع تشکیل شد. کمیته‌ی منابع­ ­­باید بررسی کند که منابع دولت از کجا تأمین خواهد شد و باید کار دقیق و اساسی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس اظهار داشت:­ آنچه در بیرون گفته شد حق مطلب نبود. بحث نه‌صد هزار­ تومان و یک میلیون تومان مباحثی بود که خیلی خشک بیان شد. ما تغییر در درصد فوق‌العاده ویژه­ شاغلین خواهیم داشت. بازنشستگان هم بحث نه‌صد هزار تومان و مصوبه ۱۴۰۱ و بحث عائله‌مندی را داریم و باید جمع‌بندی کنیم تا به یک گفتمان واحد برسیم. آنچه گفته شده پراکنده‌گویی و جزئی گویی است.

وی گفت: اول باید کمیته‌ها ­­­بررسی کنند و میزان افزایش باید چگونه باشد. منابع هم باید حتماً بررسی شود. بحث ۲/۵ تا ۲۰ درصد مربوط به یک میلیون تومان است، اما درباره بحث فوق‌العاده ویژه و عائله‌مندی بحث داریم. کمیته‌ها بصورت جداگانه همه‌ی این موارد را باید بررسی کنند.

مطلب مرتبط:

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام