فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

زاهدی وفا با برنامه جامع همسان سازی حقوق بازنشستگان وارد میدان شود

زاهدی وفا با برنامه جامع همسان سازی حقوق بازنشستگان وارد میدان شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن برشمردن موضوعاتی که باید در اولویت برنامه‌های وزیر بعدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد تاکید کرد که وی باید به رفع موانع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توجه ویژه داشته باشد و این مسئله را در دولت حل کند.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در بیان اولویت‌هایی که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید برای اداره این وزارتخانه مدنظر قرار دهد، گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید برنامه دقیقی برای اداره شرکت‌هایی که زیرمجموعه این وزارتخانه هستند، داشته باشد و این موضوع را به طور جدی مدنظر قرار دهد همچنین برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات صندوق‌های بازنشستگی از دیگر موارد مهمی است که باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

برنامه جامع همسان سازی حقوق بازنشستگان نیاز است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان از دیگر موضوعات بسیار مهمی است که باید در اولویت برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد چرا که این موضوع از مهمترین مطالبات کنونی جامعه بازنشستگان کشور است.

وی تصریح کرد: تفاوت چشمگیر بین میزان دریافتی بازنشستگان کشوری و لشکری با کارگران و نحوه افزایش حقوق آنها از دیگر موضوعات حائز اهمیتی است که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید مورد توجه قرار دهد آن هم در شرایطی که متاسفانه امسال حقوق این افراد تنها ۱۰ درصد افزایش یافته و به یکی از معضلات مهم آنها تبدیل شده است بنابراین آقای زاهدی‌وفا باید رفع این مشکلات را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و این مسئله را در دولت حل کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آنچه مسلم است وضعیت دریافتی بازنشستگان به ویژه کارگران باعث شده که آنها در زمره اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار گیرند چرا که به لحاظ شرایط سنی هزینه زندگی و حتی درمان آنها به مراتب بیشتر از سایر افراد جامعه است بنابراین نیازمند حمایت جدی هستند که لازم است وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این امر توجه ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اشتغال یکی دیگر از موضوعات مهمی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند از طریق سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، زمینه ایجاد آن در سراسر کشور را فراهم کرده و با این روش رونق تولید را نیز دنبال کند.

مطالب مرتبط:

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

1 دیدگاه

  1. ان شاء الله که آقای زاهدی وفا برای کارکنان فقیر سازمان فنی و حرفه ای کشور کاری بکند. برای جبران و ترمیم حقوق کارکنان سازمان مربوطه طی سال گذشته قول مساعدت توسط مسئولین محترم داده شده ولی در عمل هیچ و هیچ و هیچ و هیچ و هیچ و دیگر هم هیچ.فقط بازی با اعصاب و روان کارکنان این سازمان شده و می شود.دلائل زیادی میارن مثل : وسط سال هستش بودجه مربوط به سال 1401 بوده و دیگه کاری نمیشه کرد ان شاء الله توبرنامه هفتم توسعه حتما جبران میشه . زمان تصویب لایحه خدمات کشوری سازمان فوق هیچ نماینده ای نداشته تا از حق و حقوق کارکنان سازمان دفاع کنه.به خدا باور کنین ضامن یکی از بستگان جهت دریافت وام زیر 10 میلیون شدیم فیش بردیم بانک ما را مسخره می کردن.قاضی دادگاه فیش یکی از همکاران را دید گفت مگه کارمند سازمان دولتی نیستین؟مگه دو تا فیش دارین؟ و هزاران ماجرای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام