اخبار اداری و استخدامی

دستور تدوین برنامه هفتم توسعه از سوی رئیس جمهور

دستور تدوین برنامه هفتم توسعه از سوی رئیس جمهور مبتنی بر سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری

رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد هر چه سریع‌تر برنامه هفتم توسعه را متناسب با سیاست‌های کلی این برنامه که امروز از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، تدوین نموده و در مسیر بررسی و تصویب در هیات دولت قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، به دنبال ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه از سوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور در دستوری به رئیس سازمان برنامه و بودجه، این سازمان را موظف کرد با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، استفاده از دیدگاه‌های کارشناسی صاحب‌نظران و مراکز پژوهشی و تدقیق در مفاد سیاست‌های ابلاغی، برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را دقیقاً مبتنی بر نص و روح کلی این سیاست‌ها و با رعایت دقیق سرفصل‌ها و عناوین و محتوای آن در راستای تحقق پیشرفت اقتصادی توام با عدالت، تدوین و جهت بررسی و تصویب به هیات وزیران ارانه کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام و با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند.

1 دیدگاه

  1. باسلام و احترام، متاسفانه در تدوین قوانین تنها چیزی که برای قانونگذار مهم نیست توجه به نظرات کارشناسی در سازمان های مختلف هست قوانینی که بخاطر تدوین غیرکارشناسی و دو پهلو بودن و ابهامات موجود هم فرد ذی نفع و هم سازمان مربوطه رو دچار مشکل کرده و قانون قابلیت اجرا نداره خصوصا در حوزه احکام کارگزینی ایثارگران و همسران و فرزندان جانبازان ۵۰ درصد به بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام