کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح صادر شد/ برنامه پرداخت معوقات از اول فروردین

احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح، صادر شد و در سامانه خدمات غیرحضوری قابل مشاهده است/ برنامه پرداخت معوقات از اول فروردین

احکام جدید و فیش حقوقی شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای مواد (۹۶) و (۱۱۱) قانون تأمین اجتماعی ، در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در پی صدور بخشنامه اصلاحیه میزان افزایش حقوق مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱، احکام حقوقی و فیش شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح این سازمان با اعمال افزایش صادر شده و در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir قابل مشاهده است.

مشاهده بخشنامه اصلاحی حقوق مستمری‌بگیران

گفتنی است پیش از این مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داده بود حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید و با در نظر داشتن مصوبه مورد توافق وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین‌اجتماعی و با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار پرداخت خواهد شد و احکام جدید این گروه از بازنشستگان نیز در همین ماه صادر می‌شود.

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه گفت: با تأکید ویژه ریاست‌محترم جمهور و همراهی دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی، حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر اساس مصوبه شورای عالی کار پرداخت خواهد شد.

وی افزود: احکام جدید این گروه از بازنشستگان روی سایت خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی بارگزاری شده و انشالله از ۲۰ شهریور ماه پرداخت‌ها بر اساس همین احکام جدید انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: برای پرداخت معوقات از اول فروردین تا ماه جاری نیز برنامه‌ریزی در تعامل با کانون‌های بازنشستگی در حال انجام است و به‌زودی نحوه پرداخت معوقات نیز به این عزیزان اعلام خواهد شد.

245 دیدگاه

  1. درود بر شما
    قانون تامین اجتماعی میگه هر کسی بر اساس آورده خود میتونه حقوق مستمری بگیره.دوستانی که میگن عدالت نیست وقتی شما بالاترین حق بیمه را پرداخت کنی با دوستان دیگر که به مراتب حق بیمه کمتری پرداخت کردند یکی باشند!!!!!
    بعید میدونم دوستان غیر سطوح که معترض هستند وقتی به عرایض بنده دقت کنن میبینن که حق بدرستی ادا شده و عدالت جاریست.

    1. وقتی یک شخص بابت پرداخت بیمه وحقوقی که تعیین شده از طرف بیمه واین موصوع نمیدونه که آیا می‌تواند حق بیمه بیشتری پرداخت بکنه تا بازنشستگی حقوق بیشتری بگیره کجای این عدالت است مشکل اکثر مردم ما این است که بیمه سر کارگران کلاه می‌گذاره واز حق وحقوق خودشون اطلاع ندارن وبهش ن هم نمیگن که شخص کارگر بیمه شده می‌تواند حق بیمه بیشتری پرداخت بکنه تا در بازنشستگی با حقوق بالای بازنشسته بشه چطوریه که یک کارمند دولتی تمام این مزایا و دریافت میکنه وبهش تعلق میگیره ولی برای یک کارگر آذاد که بیمه خودش پرداخت میکنه تعلق نمیگیره به غیراز اینکه دارن دزدی می‌کنند وبا نگذاشتن اطلاعات وندادن اطلاعات به کارگر حق وحقوق شان پایمال میشه کدام عدالت کدام حق وحقوق کارگر در کجای دنیا اینکارو با کارگران می‌کنند بجز در کشورمان ایران با ندادن اطلاعات درست به بیمه شدگان آذاد وچونکه از قانون سردر نمیارن حق وحقوق شان می‌خورند

  2. سلام این وسط ما که ۳۰ سال پرداخت بیمه داریم و جزو حداقل بگیرها هستیم چه میشود .قرار بود ۵۷ درصد به حداقل بگیرها اضاف شود که ما را جزو اونها حساب نکردن والان با کسانی که حقوق بالاتر دارن یک‌جور حساب کردن .این کجای عدالته

  3. سلام ،بنده بازنشسته سایر سطوح حقوق هستم ،چرا نباید با حداقل حقوق فرق داشته باشم؟ بنده پول بیشتری بابت بیمه قبل از بازنشستگی پرداخت کردم پس باید حقوق من و امثال من با حداقل حقوق بگیران داشته باشد، اگر غیر از
    این بود نا عادلانه بو د،،!!!

  4. بازنشسته های لشکری و کشوری هم که اصلآ جزو آدمها نیستن ک فقط همون ۱۰ درصد اضافه شده و از هیچکس صدایی در نمیاد. توی رسانه ها هم مدام دم از افزایش حقوق بازنشسته ها میزنن و همش الکی بازار هم از این آب گلالود ماهی میگیره .

  5. سایرسطوح که ده ملیون میگیرن نسبت به حداقل بگیره بیچاره ها که ۵/۸۰۰میگیرن مگه کمه براشون که سایرسطوح رواضاف میکنیدولی حداقل بگیربیچاره رااضاف نمیکنیداین چه عدالتی است

    1. عادل خان کاری به حداقل ندارم ؛؛؛اما باید ضرب المثل هرکه بامش بیشتر برفش بیشتررو حتما شنیده باشی ؛منی که ۳۲سال بالاترین حق بیمه روپرداخت کردم باید هم حقوق بیشتری بگیرن نکنه توقع داری منم ۵۸۰۰بگیرم .؟

    2. اولا سایر سطوح دوست محترم در طول مدت خدمت ۱۰ برابر حداقل بگیران حق بیمه پرداخت کرده اند دوما حداقل بگیران امسال ۵۷ درصد افزایش گرفتند .

    3. حداقل بگیر خیلی کم حق بیمه پرداخت کرده ولی سطوح دیگه دو سه برابر حداقل بگیر هر ماه حق بیمه پرداخت کرده..پس عدالته که هر دو یک اندازه حقوق بگیرن؟ هر چقدر پول بدی اونقدر میتونی آش بخوری!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام