آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

نخست وزیر سوریه: به استفاده از تجربیات ایران در برنامه اصلاحات اداری علاقمندیم

نخست وزیر سوریه گفت: به استفاده از تجربیات ایران در برنامه اصلاحات اداری علاقمندیم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، روز گذشته ۱۳ شهریور در جهت پیشبرد یادداشت همکاری میان تهران و دمشق در زمینه امور اداری و استخدامی به سوریه سفر کرد و در دیدار با نخست وزیر سوریه بر تقویت همکاری‌ها در حوزه اداری و تبادل تجربیات مشترک سوریه و ایران تاکید کرد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، میثم لطیفی با اشاره به عمق روابط تهران و دمشق و اراده مشترک مقامات ارشد دو کشور برای گسترش این روابط، استفاده از امکانات موجود در دو کشور در مسیر تحقق منافع مشترک را خواستار شد.

لطیفی حمایت بی‌شائبه جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت و یکپارچگی خاک سوریه را یادآور شد و از علاقه مشترک دو طرف برای گسترش همکاری دو جانبه در زمینه علوم مدیریت و اجرای توافقات امضای شده در این زمینه خبر داد.

لطیفی در سوریه

در این دیدار مهدی سبحانی؛ سفیر کشورمان در سوریه و خانم سلام سفاف؛ وزیر توسعه اداری سوریه حضور داشتند که حسین عرنوس با تاکید بر اهمیت اجرای مفاد یادداشت همکاری میان تهران و دمشق در زمینه امور اداری و استخدامی، از نتایج سازنده اجرای مفاد این یادداشت تفاهم در زمینه برنامه‌های آموزشی استقبال کرد.

حسین عرنوس نخست وزیر سوریه در دیدار با معاون رئیس‌جمهور به استفاده کشورش از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در برنامه اصلاحات اداری ابراز علاقه کرد.

نخست وزیر سوریه گفت: دولت سوریه برنامه اصلاحات اداری را در اولویت قرار داده است و در این مسیر خواهان استفاده از تجربیات کشور‌های دوست هستیم. تربیت نیروی انسانی توانمند و متخصص در راس برنامه اصلاحات در ساختاری اداری بخش دولتی است، تا بتواند در زمینه تولید به کارآمدی مطلوب برسد و در اجرای برنامه توسعه اقتصادی و اجتماعی سوریه اثرگذار باشد.

دیدار با وزیر توسعه اداری سوریه

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی جمهوری اسلامی ایران با وزیر توسعه اداری سوریه دیدار کرد.

سلام سفاف سوریه

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی جمهوری اسلامی ایران و «سلام سفاف» وزیر توسعه اداری سوریه در این دیدار درباره راهکار‌های استفاده از تجربیات یکدیگر در زمینه ارتقای عملکرد ساختار اداری و مدیریت منابع انسانی رایزنی کردند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشورمان در این دیدار تجربه جمهوری اسلامی ایران را در زمینه تربیت و بهره گیری از نیروی انسانی در ساختار اداری تبیین کرد.

پیگیری اجرای یادداشت تفاهم همکاری دوجانبه نیز از محور‌های دیدار رئیس سازمان اداری و استخدامی کشورمان با وزیر توسعه اداری سوریه بود.

آقای لطیفی در این دیدار کاری سه ساعته که با حضور مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران و کارشناسان دو طرف برگزار شد، به تشریح پیشرفت اداری و سیستم‌های ارزیابی عملکرد و نیز آثار آن بر نیروی انسانی در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

سفاف نیز در این دیدار برنامه اصلاحات و توسعه اداری سوریه را تشریح کرد و اظهارداشت، تاکید مقامات ارشد دو کشور بر گسترش همکاری‌ها در تمام زمینه‌ها، برای وزارت متبوعه اش جهت همکاری سازمان‌های همتا در ایران انگیزه ساز شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در راس هیات ارشد کارشناسی برای سفری سه روزه، بامداد امروز (یکشنبه) وارد دمشق شد.

مطلب مرتبط:

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام