رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: برای اینکه مردم بتوانند عملکرد کارکنان دولت را مورد ارزیابی قرار دهند یک بارکد اختصاصی برای هر کارمند در نظر گرفته شده است.
میثم لطیفی گفت:خبری خوشی که برای مردم داریم این است که آقای رئیس جمهور مدتی قبل دستور دادند که موضوع رضایت سنجی و نظر خواهی از مردم را وزارت ارتباطات با همکاری ما پیگیری کند انشاالله ظرف یکی دو هفته آینده این سامانه بالا خواهد آمد و بر این اساس بارکدی برای هر یک از کارکنان دولت اختصاص داده میشود که در محل استقرار ارائه خدمت نصب میشود مردم می توانند نسبت به عملکرد همکاران در دولت اظهار نظر کنند.
او گفت: این اطلاعات در یک سامانه متمرکز جمع آوری و تحلیل میشود تا به همکاران بازخورد داده شود.
مطلب مرتبط:
نمایش دیدگاهها
سلام .مهم این است که کارمند مطابق قوانین و ضوابط و وظایف محول شده خدمت کند .شاید ارباب رجوع خدایی نکرده تقاضای خلاف داشته باشد اون موقع ارباب رجوع از کارمند اعلام رضایت نمیکند درصورتی کارمند به وظایف خود عمل کردا است .
سلام .بیشتر به فکر معیشت کارمندان باشید .وقتی کارمند خاطرش از معیشتش جمع باشد ودغدغه مالی نداشته باشد عملکردش خودبه خود بالا میرود
سلام به فکربیکاری جوانان باشید.
سلام خدمت برادر ارزشی جناب آقای دکتر لطیفی معاون محترم ریس جمهورو ریاست سازمان امور استخدامی کشور . ضمن عرض ارادت خدمت شما باستحضا می رساند که مدت یکسال و نیم است که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تصویب شدو سازمان منابع طبیعی کشور و جهاد کشاورزی تمام فرایند استخدامی را فراهم کرده ولی همکاران شما در رابطه با محل پرداخت حقوق نیروهای شرکتی که از محل طرحهای تملک دارای حقوق میگرفتند را بهانه کرد و سازمان برنامه و بودجه نیز همچنین و باعث سرخوردگی و آبروریزی برای ایثارگران شده است لذا از شما برادر ارجمند که خود از جامعه ایثارگران هستید این مشکل را حل نماید والله خدا را خوش نمی آید اول توقع ایجاد کنند قانون بگذارند بعد هم جامعه ایثارگران را سنگ روی یخ کنند لذا از شما برادر ارزشی بخاطر رضای خدا و جامعه هدف که تعدادشان هم کم است خواهشمند است دستور اقدام سریع و عاجل جهت رفع این مشکل صادر فرمایید قبلاً از مساعدتی که می فرمایید کمال تشکر و قدردانی را داریم با تقدیم احترام ایثارگران منابع طبیعی کشور و وزارت جهادکشاورزی
باسلام در مورد قانون تبدیل وضعیت ایثارگران درشرکت مخابرات ایران خیلی ضعیف عمل کرده با اینکه کمترین نیروی ایثارگرنسبت به دستگاههای دگه داره بعد از گذشت 18 ماه هنوز یک نفر ازنیروهای ایثارگر در شرکت مخابرات ایران تبدیل وضعیت نشده است جناب لطیفی لطفا یک اقدام عملیاتی انجام دهید یعنی هیچ ارگانی زورش به مخابرات ایران نمیرسه قانونی که مجلس تصویب کرده وشورای نگهبان تایید کرده ولی از طرف دستگاه ها هیچ عملی انجام نشده
متأسفانه زمانی که نارضایتی از مدیران و کارکنان به حد اعلا میرسه به جای تنبیه خاطیان پستهای بالاتر بهشون میدهند وبا استقرار این سامانه از این به بعد هم همه فک و فامیل هر روز جمع شده و به اداره جهت احوال پرسی مراجعه و نظر عالی به فامیل هاشون میدهند.????????
این یک خواسته چندین ساله کارمندی مثل من بوده که اگر محقق شود خیلی عالی میشه ... اما دولت هم بایستی برای اجرای بهتر و نتیجه گیری مطلوب تر، مشکلات معیشتی و پایین بودن حقوق رو که یک عامل مهم در محقق نشدن تکریم ارباب رجوع است برطرف کند...
سلام ، سامانە عملکرد برای کارکنان بیبرنامە و ناکارآمد وزارتها در راس آنها وزیران تهیە کنند و وجداناً در دسترس مردم باشد، آنوقت معلوم میشە چە کسی باید از پست خود خداحافظی کند.
با سلام وخسته نباشید طرح خوبیه ولی بفکر مانورهای شرکتی باشید با26سال خدمت هنوز شرکتی هستم حق ما رو نخورند ماهم زن بوجه داریم امنیتی شعلی نداریم ترونامستون
باسلام لطفا نیروهای شرکتی نهضت بعد 92استخدام کنید همانند نیروهای ایثارگر اجرکم عندالله
سلام
اول اينكه من خودم كارمند يك وزارتخانه با سابقه ٢٨ سال هستم و از زد و بند و باند بازي همكاراني كه به صورت خانوادگي در ادارات استخدام شدند بسيار آسيب و لطمه خوردم .اين طرح عالي أست ،اما همين حضرات كه از مادر و عمو و خاله و پسرخاله و …در يك سيستم اداري هستند ،مطمئن باشيد با قبيله شون از بيرون وارد اين سامانه شده و از رفتار محترمانه ايشان با ارباب رجوع تقدير مي كنند !! اگر تا الان با فاميل بازي فرصتها ي ترقي اداره را براي خود قرق كردند ،منبعد برگ تعريف و تمجيد صوري ارباب رجوع هم مي شود ،مدرك ي دال بر اينكه اين بي عدالتي و تضييع حق توسط اين حضرات ،دروغي بيش نبوده!!
لطفا امراقب اين ترفند ها باشيد