کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

پیشنهاد الگوی جدید افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری

پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری در دولت

سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را برای بررسی و اتخاذ تصمیم، به دولت ارائه کرده‌اند.

این پیشنهاد با هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری و افزایش قدرت خرید آنها به دولت ارائه شده است و در روز‌های آینده، روال قانونی تأیید آن انجام خواهد شد.

213 دیدگاه

  1. متاسفانه دولت شمشیر را برای کارمندان و بازنشستگان آرزو بسته و زندگی و معیشت را برای این قشر شریف سخت و طاقت فرسا نموده،تورمم بیش از ۵۰درصد اما افزایش حقوق ۱۰درصد با کدام ابزار و تحلیل میتوان این نامعادله راحل کرد..تصمیمات غلط دولت در آزادسازی قیمت ها کمر کارمند را شکست .نه دلی مانده و نه آبرویی!!!!!!
    وزرای و مدیران اجرایی،و ….و نمایندگان مجلس هم که خودشان حقوق های نجومی و مزایای آنچنانی میگیرند و از حقوق کارمند و معلم،و ….خبر ندارند.وفقط هم به فکرخودشان وله فکر مردم بدبخت نیستند .مردم هم موندن چکار کنند.خدایا خودت راهی را در جلو این مردم بگذار تا از این وضعیت نجات پیدا کنند

  2. باسلام هر جنس که می خریم فروشنده زنگ میزندقیمت جنس را که با دلار هماهنگ است را می پرسه و تا با دلار به نرخ روز هماهنگ نشود نمی فروشه و از طرقی هم هرروز قیمت ها با همین منوال بالا میره الا دستمزد حقوق بگیر که متاسفانه امسال تورم بالای 68%بود و در حالی که 10%اضافه شد مگر نه قانون آن را برابر افزایش تورم اعلام کرده در اقتصاد جهت ثباط قیمتها متغیرها باید برابر اضاف یا کم شود تا آختالا اقتصادی بوجود نیاید .این یک خلاف قانون است که دولت انجام می دهد لذا پیشنهاد میشود حقوق عابر اساس دلار و تورم واقعی نایین شود.

  3. با توجه به تورم عجیب غریب امسال و سال قبل و افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارمندان رسمی و پیمانی قدرت خرید و سفره این قشر خیلی خیلی کوچک شده و اکثرا توان تامین واجبات زندگی از جمله خوراک و پوشاک و داروی خانواده خود را ندارند و واجب است دولت با اصلاح افزایش حقوق ( تنهاحقوق های کمتر از ۱۵ میلیون) به داد این قشر کارمند برسد و راه دیگر اینکه برای ادامه حیات این قشر به ناچار در ادارات استراحت و بعد از وقت اداری در شغل دوم کار کنند

  4. تاوقتی کسانیکه هیچ وقت بازنشست نمیشوندودرک دغدغه فرزندبیکارجهیزیه وووراندارندبلکه باحقوق دوم زدوبندرانت بده بستان وووروزبروزوضع بازنسته بدترمیشه

  5. باسلام
    متاسفانه عدم توجه سریع وفوری دولت به افزایش حقوق ومزایای کارمندان ضمن سلب انگیزه باعث تمایل شدید بدنه کارشناسی و توانمند وباسابقه جهت خروج از دستگاه های اجرایی کم برخوردار از افزایشات وامتیازات و امور رفاهی گریده و ضرراین موضوع به صورت مستقیم به مردم می رسد.
    متاسفانه تبعض در پرداخت هادر دستگاه های اجرایی (مانندسطح حقوق ومزایای کارکنان وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی خصوصا کارشناسان آن نسبت به سایر وزارتخانه های متمول وبرخوردار ) از یک سوو افزایش بی سابقه نرخ تورم از سوی دیگر راهی جزفکر کردن به ترک دستگاه های مذکور باقی نگذاشته است.

  6. همانطور ک هزینه ها ب دلار حساب میشه حقوق ها هم باید ب دلار حساب بشه
    این همه سرمایه مملکت رو بردین برای بیگانه ها هزینه کردین
    امسال بزارین ملت از سرمایه خودشون استفاده کنن
    چی میشه

  7. دولت قانون ماده۹۶تامین اجتماعی برای بازنشستگان کارگری نادیده گرفت و۳۸درصدودرتخلفی غیرقانونی ۱۰درصدکردوبعداز۵ماه بادستورمجلس تخلفش آشکاروتوبیخ خواهدشد الان درتبعیضی آشکارمیخواهدحقوق کارمندانش رازیادکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام