کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

پیشنهاد الگوی جدید افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری

پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری در دولت

سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را برای بررسی و اتخاذ تصمیم، به دولت ارائه کرده‌اند.

این پیشنهاد با هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری و افزایش قدرت خرید آنها به دولت ارائه شده است و در روز‌های آینده، روال قانونی تأیید آن انجام خواهد شد.

213 دیدگاه

  1. فقط حقوق و مزایای ریالی نیست . نیروهای مسلح فروشگاه های اتکا دارند با کلی تخفیات و اقساط اجناس مورد نیاز و یا اعطای بن خرید و یا یارانه ماهیانه که خیلی از دستگاه های دولتی فاقد این امکانات هستند . تفرجگاه ها و یا اقامتگاه های متنوعی دارند که سایر دستگاه ها ندارند . نیروهای مسلح . نفت . نیرو . انرژی اتمی . صدا و سیما و …. اینها واقعا بیش از سایر دستگاه های دولتی بهره مند هستند . واقعا باید فکری بشه . از نسل ما که گذشت حداقل بفکر آیندگان باشید . با این فرمان نمیشه ادامه داد . در ضمن بنده و خیلی ها میدانند که اینگونه اخبار فقط سعی در ساکت کردن ذی نفعان را دارد و مطمعنند که هیچ تصمیم قاطعی که مشکل حل کند اتخاذ نخواهد شد . نمونه بارزش طرح رتبه بندی معلمان که چند سال در انتظار اجرایی شدن است . نوش دارو بعد از مرگ چه سود ؟؟؟؟

  2. سلام بايد حقوق کارمندان اضافه شودچون ضحمت می کشن وکارمند وقت همين کاردار به خدمن ۳۱سال سابقه دارم هنوز ۱۰ملیون نمی گیرم به خدا ۸ملیون حقوق برای ده روز نمی شود ازاین ۸ملیون حقوق ۳ملیون برای دام می رود وبچه دانشگاه ومدرسه ؟؟به خدانمی رسم ؟تامی توانیدحقوق کارمنداضافه کنید متشکرم؟ ززیک برج دیگربازنشته می شوم

  3. امیدواریم که بزودی این برنامه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به عمل تبدیل شود و مشکل معیشت این قشر حل شود

  4. خدا کنه فکری به حال کارکنان دستگاه قضا ، علی الخصوص سازمان ثبت اسناد و پرسنل محترم دادگستری کنن. پایین ترین دریافتی و در عین حال پر مسئولیت ترین شغل بین دستگاه های اجرایی رو پرسنل قوه قضاییه دارن

  5. بنظر حقیر مشکل از آنجا شروع میشه که برخی وزارتخانه ها انگار سرمایه ملی ایران جزو سرمایه خودشان است مثل نفت و یا نیرو . آیا سایر کارکنان دولت اشتباه کرده اند که در سایر دستگاه ها خدمت میکنند و یا قبلا خدمت کرده اند ؟؟؟ دو فرد با مشخصات مدرکی و سابقه خدمتی یکسان یکی در آن وزارتخانه ها و دیگری در وزارتخانه ای دیگر حقوق و مزایایشان چرا باید انقدر متفاوت باشد؟؟ چرا برخی از دستگاه ها به هر مناسبتی مبلغی به کارکنان و دقیقا مشابه آن را به بازنشستگان خود میپردازد و در دستگاه های دیگر خبری نیست؟؟ حتی مبلغی که برای روز جانباز به ایثارگران شاغل میپردازند به بازنشستگان جانبازشان نمیدهند . طرف بازنشسته شده نمرده که .

  6. سلام . من با بیست سال سابقه کار و رییس اداره با کسر قانونی نظیر مالیات و بیمه سهم کارمند ماهی هشت میلیون حقوق می گیرم . همسایه من کارمند زندان با شش سال سابقه کاربیشتر می گیره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام