آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

نسخه رسمی اپلیکیشن ابلاغ الکترونیک قضایی منتشر شد

شناسنامه قانون | 1514

این نرم افزار که در حال حاضر در بخش خدمات ویژه درگاه خدمات الکترونیک قضایی به ادرس http://adliran.ir در دسترس است ؛ برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و امکان دسترسی به ابلاغیه های قضایی را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت فراهم می کند.

هم اکنون اشخاص حقیقی و حقوقی (دولتی یا خصوصی) می توانند پس از ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک به نشانی sana.adliran.ir با نصب این اپلیکیشن اوراق قضایی خود را بر روی تلفن همراه مشاهده و دریافت کنند.

گفتنی است که این نرم افزار صرفا” در تلفن های هوشمند و تبلت ها و ابزارهایی که با سیستم عامل اندروید کار می کنند قابل استفاده است و نسخه مناسبی برای سیستم عامل IOS (سیستم عامل محصولات شرکت اپل) نخواهد بود.

عملکرد نرم افزار به این نحو است که کاربر پس از ثبت نام در سامانه ثنا می تواند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند یا سایر ابزارهای مجهز به سیستم عامل اندروید، و راه اندازی ان وارد محیط کاربری شود، در ابتدا برنامه از شما شماره ملی  ورمز شخصی را مطالبه می کند و پس از ورود به مرحله بعد باید رمز موقت را وارد کنید تا وارد بخش کاربری شوید، در منوی کاربری، امکان مشاهده ابلاغیه های جدید، ابلاغیه های مشاهده شده قبلی و جستجوی ابلاغات قرار داده شده است.

⇔     برای دانلود نرم افزار ابلاغ الکترونیک نسخه ۱.۰ (اندروید) اینجا کلیک کنید    ⇔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام