آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تفویض اختیار هیئت دولت برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان به هیئت امنای تأمین اجتماعی

هیئت وزیران برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان، اختیارات خود را به هیئت امنای صندوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی تفویض کرد.

به گزارش شناسنامه قانون، علی بهادری جهرمی، امروز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: پیرو دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و پس از برگزاری نشست‌های مکرر معاون اول با نمایندگان بازنشستگان، هیات دولت برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان، اختیارات خود را به وزرای عضو هیات امنای سازمان بازنشستگی تامین اجتماعی تفویض کرد.

مشاهده فیلم کامل خبری در اینستاگرام

10 دیدگاه

  1. هر صندوق بازنشستگی تابع ضوابط خودش که مطابق قانون است تصمیم میگرد ازجمله بانکها پس بازنشستگان صندوق ها مختلف با هم متفاوتند ضمنا در حال حاضر دولت مردمی و سایر دولتهای قبلی که فقط بلدند شعار پوچ بدهند به سازمان تامین اجتماعی هم بدهکارند و هم مدیون

  2. سلام ، تامین اجتماعی از همه اقلام متشکله حقوق و مزایای کارگران حق بیمه کامل میگیره بجز عائله مندی، اونم سی درصد، و کارگران همه ماهه پول تو صندوق تامین اجتماعی ذخیره میکنن از محل جیب کارگر و کارفرما یان که عموما بخش خصوصی و عمومی هستند و ریالی دولت به صندوق اعتبار و ردیف بودجه اختصاص نمیدهد و تازه همین الان کلی هم به سازمان بدهکارهست و از قضا اگه دولت بدهی خودش را به سارمان بده مشکلات مالی سازمان عمدتا مرتفع خواهد شد

  3. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس بیمه پردازی سنوات خودشون بوده و مبلغی بیشتری نسبت به بازنشستگان کشوری و لشکری پرداخت می‌کردند. پس طبیعی است که از منابع سازمان بهره ببرند.

    1. عزیزم سازمان تامین اجتماعی دولتی نیست و از اعتباری هیچ وابستگی به بودجه عمومی دولت ندارد و از محل اعتبارات و درامدهای خودسازمان تامین اجتماعی اداره میشود تازه دولت به تامین اجتماعی بدهکار هست. قیاس مع الفارق نفرمایید. گرچه حقوق همه چه شاعل چه بازنشسته و نمی تواند هزینه های زندگی را تامین کند.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام