کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

تعیین تکلیف «عناوین مشابه» در طرح ساماندهی استخدام به جلسه بعد موکول شد

تعیین تکلیف «عناوین مشابه» در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به جلسه بعد موکول شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی دو شوری طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: تصمیم گیری برای جزئیات این موضوع به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

کیومرث سرمدی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستورکار جلسه امروز کمیسیون ادامه بررسی دو شوری طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بود که با حضور نماینده رئیس جمهور از سوی دولت و نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه قرار بود تبصره ها و مواد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مورد بررسی قرار گیرد که بیشتر مباحث به کلیات گذشت و تصمیم گیری روی جزئیات موضوع به جلسه بعد موکول شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نکته ای که باید اضافه کرد این است که در این طرح به نیروهای شرکتی، طرحی و عمرانی، حجمی و سایر عناوین مشابه اشاره شده است. در موضوع «عناوین مشابه» دولت به عنوان مشاور در این جلسه حرف داشتند که این عناوین مشابه باید مشخص شود که شامل چه مواردی می شود.

سرمدی خاطرنشان کرد: تاکید ما این بود که کلیه نیروهایی که از دولت به صورت مستقیم و غیر مستقیم حقوق می گیرند را شامل شود از جمله مثلا نیروهای حق التدریس، خرید خدمات آموزش و پرورش، نهضتی ها و حتی نیروهایی که با بخش های خصوصی مثل مدارس غیرانتفاقی مرتبط هستند و اینکه مثلا نیروهایی را که در بحث کرونا با وزارت بهداشت و درمان همکاری داشتند شامل شود و این موارد مباحثی بود که در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مطرح شد اما اینکه جمع بندی آن به کجا برسد و این «عناوین مشابه» را کارشناسی کرد، موضوعاتی است که به جلسه بعدی موکول شد.

بحث و تبادل نظر در صفحه اینستاگرام

57 دیدگاه

  1. خواهشن در این طرح امتیازی برای رزمندگان زیر ۶ ماه در نظر بگیریدکه تابه حال هیچ گونه امتیازی سوی نظام دریافت نکردنند اینها هم موقعی جانشان را آماده ایثار کرده اند

  2. نیروهای فنی عملیاتی راه آهن هستیم ولی هر بار که بحث قرادادهای معین مطرح می شود سازمان با کاهش ردیف و گروه ،با حجمی جلوه دادن نوع قراداد سعی در حفظ پیمانکاران انحصاری را دارد.لطفا و خواهشا اگر قرار به تبدیل وضعیت است اولویت با مدارک تحصیلی مرتبط با شغل و از همه مهم تر سابقه کار باشد. متاسفانه واگذاری ردیف و گروه های شغلی در سازمان ما بر اساس پارتی بازی به نیروهای زیر ۱۰سال انجام پذیرفته تا در مواقع تبدیل وضعیت تنها و تنها طرح مشمول اقوام شان گردد.

  3. سلام نیروی شرکتی اداره آب و فاضلاب هستم با ۱۸ سال سابقه و مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت هنوز تبدیل وضعیت نشده ایم .اما کسایی هستند با دو سال سابقه کار و فقط بخاطر داشتن ایثار گری راحت استخدام دایم شدن . واقعا ظلم از این بیشتر کجای دنیا داره میشه؟!

  4. سلام خواهشمندم کسی پیگیری مشکلات رانندگان استیجاری باش نه عیدی نه پاداش نه مرخصی وحتی بیمه تامین اجتماعی محروم هست چرا کسی صدا این قشر نمی‌شنود خدایا خودت کمک کن

  5. سلام
    من با هفت سال سابقه و مدرک دکترا و دو مدرک کارشناسی ارشد نیروی شرکتی هستم و توی حکمم زدن کارگر خدمات.
    همکاری که کنار دستم میشینه با سابقه قبولی در آزمون های ادواری نیروی رسمی است و دو برابر من حقوق میگیره و نصف من کار می‌کنه. والله پارتی نداشتم و صرفا به خاطر توانمندی‌هایم و نیاز دستگاه باهام قرارداد شرکتی بستن. بخاطر خدا زودتر این طرح رو تصویب کنید تا یک ذره فقط یک ذره احساس شهروندی کنیم. خوش بحالت اونایی که تونستم دل بکنن و برن.

  6. بنده از سال ۸۱با صداوسیما قراردادشرکتی دارم هرسال باید استرس کی قراردادمیبندند را دارم کاری به حقوق ندارم که خودش معضله تبعیض درحد بالاست خدا میداندحتی یک کارت شناسایی ندارم لازم به ذکر است مدرکم هم با لاست
    حتی به کسانی که بچه های انها معدل بالاهستند هدیه هم میدهندانگارکه بچه های ما از اتباع هستند نه انگارکه عضوی از جمهوری اسلامی هستیم تورا به خدا به دادما برسید .

  7. نیرو های نهضتی ۹۲به بعد بدون سهمیه ایثار گر هستیم، لطفا ما را با طرح کمیسیون اجتماعی تعیین و تکلیف کنید ۷سال است که در نهضت سواد آموزی مشغول کار هستم یا علی موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام