اخبار اداری و استخدامی

شهلا اسماعیل پور مدیر کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی شد

شهلا اسماعیل پور مدیر کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی شد/ ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در فعالیت‌های اجرایی

با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و جمعی از مدیران سازمان و کارکنان اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی، مراسم معارفه شهلا اسماعیل‌پور به عنوان مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان برگزار شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسن بیک محمدلو؛ عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه امکان سپردن سکان هدایت یکی از اداره های مهم و کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی به دست توانمند یکی از بانوان فرهیخته و توانمند فراهم شد، بر استفاده نظام مدیریتی کشو از ظرفیت و توانمندی زنان تاکید کرد و گفت: توجه به ظرفیت عظیم این قشر توانمند موجب پویایی و تحرک در سیستم خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانوان توانمند خوبی در حوزه مدیریت اجرایی فعال هستند، تصریح کرد: بانوان در فعالیت‌های اجرایی بسیار توانمند هستند و می‌توانند در سمت و پست های خود تحول ایجاد کنند، لذا امیدواریم این باور فرهنگی در نظام مدیریتی کشور و جامعه نهادینه شود.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بزرگ خواندن فرایند اصلاح ساختار این سازمان طی سال گذشته‌، تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان ارگان تخصصی و موثر بر اقتصاد کلان کشور، به دلیل محدودیت‌های جذب نیروی متخصص و خروج نیروهای کارشناس (به جهت بازنشستگی)، طی سال‌های آینده، با کمبود نیروی متخصص مواجه خواهد شد.

بیک‌محمدلو با بیان اینکه چالش‌های جدی سازمان بنادر در بخش منابع انسانی و پشتیبانی به نگاه راهبردی و پیگیری‌های مجاهدانه نیاز دارد، گفت: ضرورت دارد برای آینده منابع انسانی در سازمان بنادر به فکر رویکرد جدید و تمهیداتی نوآورانه در حوزه توانمندسازی نیروی انسانی باشیم.

گفتنی است، شهلا اسماعیل پور دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و پیش از این معاون امور مدیریت مشاغل و نظام‌های پرداخت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور بوده است. رئیس گروه طبقه‌بندی مشاغل و امور شوراها و معاون دبیرخانه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و حقوق و دستمزد سازمان امور اداری و استخدامی کشور از دیگر مسئولیت ‌های اسماعیل‌پور بوده است.

در این مراسم از غلامحسین صفاییان که پیش از این مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان بود قدردانی و حکم مسئولیت به عنوان مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی به وی اعطا شد.

2 دیدگاه

  1. باسلام تحول بزرگی را دکتر بیک محمدلو به ثمر نشان
    درود به شجاعت و دید بلند دکتر و جناب آقای دکتر صفایی عزیز در این روز بزرگ عرفه ، ان شاءا.. سرکار خانم اسماعیل پور ،هم بانی امور ب خوب و سازنده در سازمان شوند .

  2. خانم اسماعیل پور از خوب های سازمان اداری و استخدامی بودند، برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام