اخبار اداری و استخدامی

اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم مشخص شدند

اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم مشخص شدند

اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی برای اجلاسیه سوم

اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی/ عیسی زاده رییس شد

اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه سوم مشخص شدند و عیسی‌زاده به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  در جلسه عصر امروز (یکشنبه بیست و نهم خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، انتخابات هیأت رییسه برای اجلاسیه سوم برگزار شد و مهدی عیسی‌زاده به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

براساس این گزارش ولی اسماعیلی و عباس گودرزی به ترتیب به‌عنوان نایب رییس اول و دوم کمیسیون اجتماعی انتخاب شدند. همچنین حسن لطفی در جایگاه سخنگوی این کمیسیون قرار گرفت.

گفتنی است حسین حاتمی و کیومرث سرمدی واله به عنوان دبیر اول و دوم انتخاب شدند.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه برای اجلاسیه سوم

اعضای هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انتخاب شدند/ حاجی بابایی رئیس کمیسیون شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۲۹خرداد ماه) با دستور کار انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برگزار شد. بر این اساس، حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در اجلاسیه سوم انتخاب شد و مهرداد گودرزوند چگینی به عنوان نایب رئیس اول و محسن زنگنه به عنوان نایب رئیس دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، غلامحسین کرمی به عنوان دبیر اول و ولی الله فرزانه به عنوان دبیر دوم این کمیسیون انتخاب شدند.همچنین محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انتخاب شد.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی برای اجلاسیه سوم

آقاتهرانی برای سومین سال پیاپی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، انتخابات هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره یازدهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشخص شد.

بنابر این گزارش در جریان این انتخابات مرتضی آقا تهرانی عنوان رئیس،بیژن نوباوه وطن نایب رئیس اول سیدعلی یزدی خواه به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند.

همچنین سیدمجتبی محفوظی به عنوان دبیر اول و زهره سادات لاجوردی به عنوان دبیر دوم و احمد راستینه هفشجانی به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم برای اجلاسیه سوم

منادی سفیدان برای سومین سال پیاپی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، انتخابات هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره یازدهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشخص شد.

بنابر این گزارش در جریان این انتخابات علیرضا منادی سفیدان به عنوان رئیس، مهدی اسماعیلی نایب رئیس اول، سیدمحمد مولوی به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند.

همچنین محمدرضا احمدی دبیر اول و شیوا قاسمی پور به عنوان دبیر دوم و رضا حاجی پور به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور برای اجلاسیه سوم

اعضای هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس مشخص شدند/ جوکار برای سال سوم رئیس ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در نشست امروز (یکشنبه، ۲۹ خرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با برگزاری انتخاباتی، ترکیب هیات رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم مشخص شد.

بر این اساس محمدصالح جوکار برای سومین سال ریاست کمیسیون امور داخلی و شوراها را برعهده گرفت. سیدحمیدرضا کاظمی و محمدحسن آصفری نیز به ترتیب نواب اول و دوم کمیسیون شدند.

با رای اعضای این کمیسیون رسول فرخی میکال به عنوان دبیر اول و روح‌اله نجابت به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند و علی حدادی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تعیین شد.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون انرژی برای اجلاسیه سوم

اعضای هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شدند/ حسنوند رئیس ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره یازدهم مجلس به شرح زیر انتخاب شدند.

بنابراین گزارش فریدون حسنوند به عنوان رئیس کمیسیون انرژی انتخاب شد، موسی احمدی و سهراب گیلانی به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند، همچنین حسین حسین زاده دبیر اول و عبدالعلی رحیمی مظفری دبیر دوم و مالک شریعتی نیاسر به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شدند.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای اجلاسیه سوم

اعضای هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی انتخاب شدند/عسکری رئیس کمیسیون باقی ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز ( یکشنبه ۲۹ خردادماه ) با دستور کار انتخابات اعضای هیات رئیسه اجلاسیه سوم کمیسیون برگزار شد.

بر اساس این گزارش محمدجواد عسکری به عوان رئیس و رحمت الله نوروزی و عباس جهانگیرزاده به ترتیب به‌عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم اجلاسیه سوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در این نشست ذبیح الله اعظمی به عنوان سخنگو و بهزاد علیزاده و جلال محمودزاده به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون کشاورزی مجلس انتخاب شدند.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان برای اجلاسیه سوم

شهریاری و شیخی، رئیس و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان باقی ماندند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه سوم در نشست روز یک شنبه (۲۹ خردادماه) کمیسیون برگزار شد.

بر این اساس حسینعلی شهریاری به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در اجلاسیه سوم مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

همچنین سید مرتضی خاتمی و سید جلیل میر محمدی نیز به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون برگزیده شدند.

محسن فتحی و رضا آریان پور نیز توانستند با کسب اکثریت آرا از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون برای اجلاسیه سوم مجلس انتخاب شوند همچنین زهرا شیخی به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون عمران برای اجلاسیه سوم

اعضای هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس مشخص شدند/رضایی کوچی برای سومین سال پیاپی رییس کمیسیون شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۲۹خرداد ماه) با دستور کار انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برگزار شد.

بر این اساس، محمدرضا رضائی کوچی برای سومین سال پیاپی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کمیسیون عمران مجلس انتخاب شد. همچنین کمال علی پورخنکداری و صدیف بدری نیز به عنوان نایب اول و دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، احمد جباری به عنوان دبیر اول و آرا شاوردیان به عنوان دبیر دوم این کمیسیون انتخاب شدند.همچنین عبدالجلال ایری به عنوان سخنگوی عمران مجلس انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام