اخبار اداری و استخدامی

احتمال بررسی اولویت‌دار «طرح ساماندهی کارکنان دولت» بعد از بودجه تا پیش از پایان سال ۱۴۰۰

درخواست اولویت طرح ساماندهی کارکنان دولت با ۱۷۰ امضاء بارگذاری شده است/ امیدواریم طرح ساماندهی کارکنان دولت بعد از بودجه مطرح شود / احتمال بررسی تا پیش از پایان سال

شناسنامه قانون- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از ثبت درخواست در اولویت قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان دولت با ۱۷۰ امضاء خبر داد.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در خصوص آخرین وضعیت طرح ساماندهی و احتمال بررسی این طرح پیش از پایان سال، گفت: آخرین بحث ۱۴-۱۵ مورد ایراد شکلی بود که معاونت قوانین نسبت به طرح مصوب شده در کمیسیون وارد کرده بود و ما مدتی قبل همه ایرادات را برطرف کردیم و طرح بارگذاری شد.

وی ادامه داد: همچنین براساس وعده و قولی که داده بودیم درخواست اولویت این طرح هم با ۱۷۰ امضاء همزمان با خود طرح بارگزاری شد؛ البته با استقبالی که نمایندگان نسبت به این طرح داشتند این تعداد امضاءها می‌توانست بیشتر هم شود اما ما به همین تعداد بسنده کردیم و درخواست را بارگذاری کردیم تا زودتر ثبت شود.

اسماعیلی درخصوص احتمال بررسی طرح تا پیش از پایان سال، عنوان کرد: اگر بودجه در زمان مناسب تمام شود، با توجه به فرصت زمانی که داریم این امکان وجود دارد که بتوانیم طرح را قبل از پایان سال در صحن بررسی کنیم و امیدواریم که با توجه به ۱۷۰ امضاء، طرح ساماندهی کارکنان دولت جزو طرح‌های اولویت‌دار بعد از بودجه باشد.

وی گفت: ما برای به نتیجه رساندن این طرح مصمم هستیم و قطعا در مقابل افرادی که در این مسیر کارشکنی می‌کنند، خواهیم ایستاد.

7 دیدگاه

  1. با عرض سلام (خدایا چنان کن سر انجام کار تا خشنود باشی و ما رستگار ) قبلا هم گفته بودم که ما و خانوادهایمان عمری دعا گویتان هستیم و امیدوارم با این خبر خوش شب عیدی برای نیروهای قراردادی بشود که سالها انتظار آن را داشتند . در آخر استدعای عاجزانه داریم ما را به حقمان برسانید 21 سال هست که انتظار همچون روزهایی را میکشیم از خداوند برای رهبر انقلاب و تمامی زحمتکشان نظام طول عمر با عزت را خواهانیم . عجرکم عتد الله

  2. درودم را پذیرا باشید حدود ۲۸ سال است قراردادی با حقوق کم در پالایشگاه اصفهان مشغول به کار هستم متاسفانه هیچ ضابطه ای وجود ندارد وبا رانت و رابطه تبدیل وضعیت می شود لطفا رسیدگی شود

  3. ما هم دعا گوی شما هستیم
    سعید کارمند قرارداد کار معین تبصره3 با بیش از بیست سال سابقه

  4. با تشکر و خسته نباشید به باتیان این طرح..بتده هشت سال نیروی پیمانکار شهرداری با مدرک لیسانس هستم …امیدوارم پیگیری ادامه دار باشه و شهرداری هم جز این طرح محسوب شود

    1. باسلام واحترام خدمت همه خادمین ملت امیدوارم هرچه زودتر نیروهای قراردادی کارمندی و کارگری تبدیل وضعیت شده واز سردرگمی نجات یافته وامنیت شغلی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام