آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

درخواست ۱۷۰ نماینده برای بررسی اولویت دار طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس

درخواست ۱۷۰ نماینده برای بررسی اولویت دار طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از درخواست ۱۷۰ نماینده برای بررسی اولویت دار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در پارلمان خبر داد.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در قوه مقننه، گفت: معاونت قوانین مجلس ۱۴ ایراد شکلی و محتوایی به این طرح وارد دانسته بود که در کمیسیون این موارد را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: پس از رفع ایرادات، این طرح برای بارگذاری در سامانه طرح‌ها و لوایح در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار داده شده است.

نماینده گرمی در مجلس تصریح کرد: جمعی از نمایندگان نیز با تدوین نامه ای از هیئت رئیسه مجلس درخواست کرده اند تا این طرح پس از بررسی لایحه بودجه با اولویت در مجلس بررسی شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۷۰ نماینده این نامه را امضاء کرده اند.

5 دیدگاه

  1. با عرض سلام و تشکر از تمامی عزیزانی که لحظه به لحظه تلاش میکنند تا نیروهای قراردادی هم روزی مانند دیگر عزیزان رسمی از موقعیت شغلی و حقوق و مزایا و ……. لذت ببرند در آخر در یک کلمه بگویم که تا عمر داشته باشیم دعا گویتان هستیم .

  2. وعده ووعید بسه والله خسته شدیم تاکی بی‌عدالتی در پرداخت حقوق بین ادارات چرادروزارتی مثل نفت همه جور بازنشستگان حمایت میشن و همیشه بودجه هست ولی برای بقیه وباز نشستگان بودجه نیس مگر مامردم این سرزمین نیستیم و یا اونا از ما بهترانند؟! لطفا همسان سازی بازنشستگان کشوری وغیره که اکثرا حداقل بگیران هستند اجرایی کنید. باتشکر یک بازنشسته کشوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام