کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

معاونت قوانین مجلس ۱۴ ایراد به طرح ساماندهی کارکنان دولت وارد کرده/ جمع‌آوری امضا زود است

معاونت قوانین مجلس ۱۴ ایراد به طرح ساماندهی کارکنان دولت وارد کرده است/ جمع‌آوری امضا زود است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در پارلمان را تشریح کرد.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در قوه مقننه، گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده است و برای سیر مراحل قانونی و آئین‌نامه‌ای خود تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است.

وی با بیان اینکه پس از تصویب یک طرح در کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای اینکه این طرح در دستورکار صحن علنی پارلمان قرار گیرد باید معاونت نظارت و قوانین پارلمان آن را بررسی و نظرات خود را از نظر محتوایی و شکلی اعلام کنند، افزود: پس از اینکه این دو معاونت مجلس نظر نهایی خود را اعلام کردند هیئت‌رئیسه مجلس آن طرح را برای اعلام نظر نمایندگان در سامانه طرح‌ها و لوایح بارگذاری می‌کند.

نماینده گرمی در مجلس با اعلام اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در حال حاضر در دستور کار بررسی معاونت قوانین مجلس قرار دارد، اضافه کرد: چون این معاونت در حال بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بود بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت با قدری تاخیر انجام شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه معاونت قوانین ۱۴ ایراد به طرح ساماندهی کارکنان دولت مصوب کمیسیون وارد دانسته است که باید آنها را در کمیسیون برطرف کنیم، ادامه داد: البته جلسه‌ای نیز کمیته تخصصی کمیسیون با کارشناسان معاونت قوانین مجلس داشته‌اند و ایرادات شکلی برطرف شده است.

اسماعیلی با اعلام اینکه هفته آینده این طرح به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد تا در سامانه طرح‌ها و لوایح بارگذاری شود، عنوان کرد: پس از برگزاری این طرح در سامانه جلسه علنی مجلس، نمایندگان ۱۰ روز فرصت خواهند داشت تا پیشنهادات خود درباره این طرح را بارگذاری کنند.

وی درباره جمع‌آوری امضاء از سوی برخی نمایندگان برای بررسی اولویت‌دار این طرح در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: این اقدام نمایندگان اقدام زود هنگام است و باید صبر کرد تا روند قانونی این طرح طی شود و پس از آن با جمع‌آوری امضاء از هیئت‌رئیسه مجلس ‌می‌خواهیم تا این طرح با اولویت در مجلس بررسی شود.

34 دیدگاه

  1. بخدا دیگه زیر اینهمه فشار تبعیض و بی عدالتی داریم له میشیم من نگهبان پیمانکاری حراست وزارت نفت هستم با یه پست نگهبانی یه شیفت و با شرایط برابر کاری همکار رسمی ام چهار برابر من حقوق میگیره با اینکه ایشون دیپلم دارن و من فوق لیسانسم…

  2. ی فکری هم ب نیروهای کمک امداد گاز بکنین خیلی در حقمون ظلم میشه اداره میگه شما راننده هستین ولی باید کمک امداد هم باشین از اونطرف ب امدادها همه چی طعلق میگیره ب ما ن انصاف ندارن خدا ازشون نگذره

  3. با سلام و عرض ادب خدمت تمام کسانی که برای تصویب این طرح شجاعانه تلاش می نمایند. من دانشجوی phd هستم با 10 سال سابقه که منتظر تصویب و اجرایی شدن این طرح هستم. ان شاءالله هرچه زودتر این دغدغه مهم با مشارکت حداکثری وکلای متعهد ملت در مجلس شورای اسلامی و البته همراهی دولت رفع گردد.

  4. اقایان مسئول طرحی واجبتر از این طرح هم مگه هست این طرح مثل نوشدارو هستش هر لحظه درنگ باعث نابودی یه خانواده میشه شما باعث اومدن پیمانکار بودین حالا وظیفتونه پیمانکارو از زندگی کارگر بکشین بیرون شاید کمی از گناه سهل انگاریاتون کم بشه

  5. باعرض سلام و خسته نباشید ما از نیرو های شرکتی هستیم با همکاران رسمیمان از نظر حقوق و مزایا اختلاف چند برابری داریم از نظر کاری میگن شما نیرو جوان هستید هرچی کار سخته ما باید انجام بدیم اگه صحبت کنیم مارو به اخراج تهدید میکنن ،متاهل و دو فرزند دارم حال مجبورم به خاطر یک لقمه نون بخور نمیری که بهمون میدن چند برابر کار کنیم، روسای محترم ما گرسنه ایم زن بچمون گرسنه اند چرا باید اینقد کار کنیم بعدش گرسنه باشیم به بچهامون برای خریدن یه خواری وحده وعید بدیم دیگه توانی برامون نمیونه که جای دیگه کار کنیم شمارو به یگانگی خدا قسم میدم دست راندو رابطه رو از سر این نیرو های شرکتی کوتاه کنید چرا ماباید کارو بکنیم اون پیمانکار تو خونش یا در حال تفریح باشه پولشو به جیب بزنه چرا !

  6. همه ی این طرح ها برای این هست که امیدی به نسبت الکی داشته باشیم به زندگی کردن با حقوق 3500میلیون و پانصدهزار تومانی، بنده با مدرک ارشد مدیریت به علت نداشتن حقوق مناسب محبورم بعد از ساعت کاری با خودروی خود به اسنپ بروم تا لنگ خرج خونه نشم نمیدانم که بدنم تا کی و چه زمانی توان اینجور کارکردن را داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام