اخبار اداری و استخدامی

سقف پاداش بازنشستگی در سال ۱۴۰۱ تعیین شد

کمیسیون تلفیق پاداش پایان خدمت بازنشستگی در سال ۱۴۰۱ را افزایش داد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت:نمایندگان در نشست امروز صبح این کمیسیون تلفیق ضمن مخالفت با پاداش ۴۴۵ میلیون تومانی پایان خدمت بازنشستگان در لایحه بودجه سال آینده، این رقم را تا ۴۷۲ میلیون تومان افزایش دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس با اشاره به مصوبه امروز نمایندگان گفت: نمایندگان در نشست امروز صبح این کمیسیون ضمن مخالفت با پاداش ۴۴۵ میلیون تومانی پایان خدمت بازنشستگان در لایحه بودجه سال آینده، این رقم را تا ۴۷۲ میلیون تومان افزایش دادند.

مطالب مرتبط:

8 دیدگاه

  1. من که ۳۲ سال ۹ ماه بازنشسته شودم کارگری کردام الان ۱۸ است در سال ۶۷ خدمت در کردستان خدمت کردام بعد از س سا لهای انتظار که پاداش این کارگری که کردم ولی هنوز معلوم نیست که بدهند فکر می کنم بعداز فوت به دست ما برسد دوتا جوان یک پسر یک دختر

  2. دولت این ۴۷۵میلون در نظر گرفته ولی بنیاد شهید بازنشستگی جانبازانو ۳۰۰داده مابقیش دزدی بحساب میاد دولت پیگیر شن لطفا

  3. آدمین عزیز دروغ حرفه ی شما است تیتر بزرگ می‌نویسید سقف حقوق سال۱۴۰۱ مشخص شد عیدی بازنشستگان مشخص شد اما در متن هیچگونه از عیدی بیان نمیشود سود سهام عدالت مشخص شد هیچگونه از سود سهام صحبت نمی‌شوند شدید همان چوپان دروغگو دست بردارید از این هم دروغ….

  4. سلام الان من پنج ماهه بازنشسته شدم یه ریال هم حق بازنشستگی ندادند خدایی کدوم بانک میاد دویست ملیون وام به من میده یکساله با 18درصد نماینده ها راست میگن اول حق بازنشستگی را به روز کنند بعد از یکسال یا بیشتر پول بازنشستگی ما ارزشش نصف یا کمتر میشه

  5. پاداش بازنشستگی را به همه یکسان بدهید اخر چرا کسی که تا بحال حقوق بالاترمیگرفته باید پاداش بالاتر بگیرد و کسی که حقوق کمتر میگرفته پاداش کمتر این را باید با کدام عقل سلیم پذیرفت لا اقل به همه پاداش یکسان بدهید تا به عدل نزدیکتر شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام