آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ابلاغ بخشنامه جدید استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران و اطلاع‌رسانی پرسش و پاسخ‌های متداول

سازمان اداری و استخدامی کشور از صدور بخشنامه جدید به دستگاه‌های اجرایی با هدف رفع برخی ابهامات و تصریح مصادیق تبدیل وضعیت ایثارگران و اطلاع‌رسانی پرسش‌های متداول و پاسخ‌های آن‌ها در پرتال این سازمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

با حضور رئیس و هیئت‌رئیسه فراکسیون ایثارگران در سازمان اداری و استخدامی کشور؛ ایرادات و ابهام‌های قانونی و راهکارهای اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران بررسی شد

نشست بررسی ایرادات قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون‌های ایثارگران مجلس شورای اسلامی، امشب ۱۹ دی، در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، در این نشست حاضران درخصوص بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد سازمان اداری و استخدامی کشور برای رفع برخی ابهامات و تصریح مصادیق، بخشنامه جدیدی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و پرسش‌های متداول و پاسخ‌های آن‌ها را در پرتال این سازمان اطلاع‌رسانی کند.

امیرآبادی فراهانی در حاشیه این نشست، گفت: دکتر لطیفی و همکاران پرتلاششان نسبت به این موضوع نگاه بسیار مثبتی دارند که قابل تقدیر است. تا امروز ۳۴ هزار نفر از ایثارگران مشمول، تبدیل وضعیت شده‌اند و با نگاهی که به این مسئله وجود دارد، ان‌شاءالله سایر مشمولان نیز به‌زودی تبدیل وضعیت و ایرادات قانونی در سال ۱۴۰۱ رفع می‌شوند.

گفتنی است، در این نشست مهدی ایزدی، معاون حقوقی و امور مجلس و محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد امیرآبادی فراهانی، رئیس فراکسیون ایثارگران، سید کاظم موسوی و علی‌اکبر بسطامی، اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون حضور داشتند.

مطالب مرتبط:

90 دیدگاه

  1. عرض سلام و خسته نباشید
    من 9 سال و چند ماهه که در شرکت بهره برداری و توزیع آب مازندران مشغول بکار هستم و قرارداد مدت معین یکساله دارم . لازم به ذکر هست که چند پرسنل این شرکت تا سال 79 در آب منطقه ای مشغول بکار بودند که بعد از اون مدت یک سری از آنها از شرکت آب منطقه ای جدا شدند و شرکت بهره برداری و توزیع آب مازندران را تاسیس و بصورت خصوصی شرکت را راه اندازی کردند و از آن زمان شرکت ما هر ساله در مناقصه ی شرکت آب منطقه ای استان مازندران شرکت میکنه و برنده میشه از سال 79 تا به الان شرکت ما برای آب منطقه ای کار میکنه . سوال بنده اینه که من جزء این قانون تبدیل وضعیت ایثارگری میشم ؟ اگر امکانش هست بفرمایید روال کار چطوره و از چه شخصی باید پرس و جو کنم ؟

  2. سلام بنده از تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۲۲بصورت داوطلب تا۱۳۷۳/۷/۳در جبهه حضور داشتم ودر عملیات مرصاد هم بنده بودم به مدت ۹ماه در منطقه جنگی غرب کشور در لشکر۶ویژه حضور داشتم حالا یگان مربوطه کمتر از ۶ ماه منطقه جنگی زده است این عادلانه است با گذشت زمان بالارفتن سن مان استرس کار داریم کشور به ما کار نمیده از مسئولین محترم تقاضای رسیدگی دارم که به دادهمه ایثارگران برسند
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام