آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

معاون اول رییس‌جمهور تصویب نامه تنقیحی مصوبات مربوط به تخلفات اداری را ابلاغ کرد

تصویب نامه تنقیحی مصوبات مربوط به تخلفات اداری ابلاغ شد.

محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور طی ابلاغیه‌ای تصویب نامه تنقیحی با موضوع: تخلفات و تنبیهات اداری و آیین رسیدگی به آنها (در قلمرو شمول قانون رسیدگی به تخلفات اداری) را ابلاغ کرد.

شناسنامه قانون- هیئت وزیران در اجرای تکالیف مقرر در قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور، با پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر تنقیح مصوبات مربوط به تخلفات اداری موافقت کرد.

به موجب مصوبه دولت، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور موظف است با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور به نحو مقتضی نسبت به نشر و اطلاع‌رسانی متن تنقیح شده مصوبات یاد شده اقدام ‌کند.

شمول این تصویب‌نامه، مصوبات عادی (غیر طبقه‌بندی‌) هیات وزیران، کمیسیون‌های موضوع اصل (۱۳۸) قانون اساسی، مقررات مصوب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور موضوع اصل (۱۲۷) قانون اساسی، مصرح در تعیین تخلفات و تنبیهات اداری و آیین رسیدگی به آنها (در قلمرو شمول قانون رسیدگی به تخلفات اداری) تا آذر ماه ۱۴۰۰ است. هر مصوبه مربوط به موضوع و حدود شمول این تصویب نامه که در پیوست‌‌ها درج نشده، تا هنگام تعیین تکلیف توسط هیئت وزیران (که با فوریت خواهد بود) غیرقابل استناد می‌باشد.

 دانلود متن تصویب‌نامه تنقیحی تخلفات اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام