کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

اسامی دستگاه‌های مستنکف در تبدیل وضعیت ایثارگران تا پایان سال اعلام می‌شود

اسامی دستگاه‌های مستنکف در تبدیل وضعیت ایثارگران تا پایان سال اعلام می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از ارائه گزارشی پیرامون نحوه اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران توسط دستگاه‌های همکار و مستنکف به مجلس و رییس جمهور تا پایان سال خبر داد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران روند اجرای مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ایثارگران توسط دستگاه‌ها را به طور جدی رصد و پیگیری می‌‎کند، گفت: تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران از وظایف دستگاه‌ها است و بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است که این روند را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: ما جلسات مکرری با معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور داشتیم، ایشان از تمام معاونان توسعه دستگاه‌های اجرایی دعوت کرده و این مصوبه را به آنها ابلاغ کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: ما مجدانه این موضوع را پیگیری می‌کنیم و در پایان سال گزارش دستگاه‌های همکار و دستگاه‌های مستنکف در اجرای این مصوبه را هم به مجلس و هم رییس جمهور ارائه خواهیم داد.

4 دیدگاه

  1. شرکت فولادخوزستان 51درصدش زیرنظر وزارت صنعت و معدن و تجارت هلدینگ ایمیدرو میباشد و49درصدش زیرنظر بنیاد تعاون سپاه زیر نظرمعاونت اقتصادی سپاه میباشد که طبق اصل 44 قانون اساسی شرکت شرکت‌های واگذار شده به زیر مجموعه دولت مؤظف هستند که طبق قانون دولت ارگانهای دولتی و زیرمجموعه و خصولتي وخصوصی تبدیل وضعیت ایثارگران را بدون چون و چرا کامل اجرا کنند که فولادخوزستان میگه ما قانون ایثارگری قبول نداریم و قبول نمیکنیم

  2. با سلام از ما مدارک گرفتن ۲۰ سال سابقه کار حراست در راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان دارم چون شرکتی هستم کارگزینی گفت دستور از بالا اومده تبدیل وضعیت شامل شرکت‌یها نمیشه بالا یعنی خودت دیگه چرا فیلممون کردید

  3. سلام شهرداری اصفهان کاری نمیکند و بدنبال انجام ندادن و یا درست انجام ندادن تبدیل وضعیت ها میباشد

    در صورتیکه شهر شهدا و دارالمومنین باید پیشرو باشد …………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام