فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی دوم برای کارکنان اداری قوه قضائیه

صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی دوم برای کارکنان اداری قوه قضائیه

شناسنامه قانون- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه از موافقت رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر اعمال مدرک دوم تحصیلی کارکنان شاغل در مشاغل اداری قوه قضائیه مشروط به پیش‌بینی رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغلی مورد تصدی خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون، دکتر محمدباقر الفت اظهار داشت: تصمیم مذکور در راستای تکریم کارکنان خدوم قوه قضائیه و فراهم نمودن زمینه دانش افزائی و ارتقاء علمی و کسب مهارت مورد نیاز در زمینه وظیفه شغلی اتخاذ گردیده است که نتیجه آن ارائه خدمات مطلوب تر به مخاطبان و شهروندان گرامی و تشویق همکاران به آراسته شدن به زیور علم و تجهیز به علوم روز می‌باشد.

این مقام عالی قوه قضائیه افزود: تعداد قابل توجهی از همکاران اداری شاغل در دادگستری‌های سراسر کشور طی سنوات اخیر موفق به ادامه تحصیل در مقاطع و مدارج بالاتر شده بودند لیکن علیرغم بهره‌گیری عملی دستگاه از سطح تحصیلات آنها امکان اعمال مدرک تحصیلی این دسته از شاغلین و برخورداری آنان از مزایای مربوطه میسر نگردیده بود که با امعان نظر و توجه خاص ریاست معظم قوه قضائیه و تلاش و پیگیری حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی این مهم محقق گردید.

معاون رئیس قوه قضاییه گفت: کلیه همکاران اداری شاغل در قوه قضائیه که موفق به اخذ مدرک تحصیلی دوم گردیده‌اند، به شرط اینکه رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط شغلی مورد تصدی کارمند پیش‌بینی شده باشد، از مزایای اعمال مدرک جدید برخوردار خواهند شد.

دکتر الفت هدف از اتخاذ این تصمیم را افزایش رضایتمندی در نزد همکاران و ارتقاء سطح علمی و دانش آنان عنوان کرد.

مطالب مرتبط: بخشنامه ممنوعیت اعمال مدرک تحصیلی دوم کارمندان

2 دیدگاه

  1. سلام. با تشکر از زحمات بیدریغ ریاست محترم و دلسوز قوه قضائیه و جناب آقای الفت که در راستای کمک به نیروهای قوه قضائیه گام برمیدار ید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام