آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تقاضای اولویت تصویب فوق العاده خاص قضات و کارکنان قوه قضاییه توسط ۲۰۰ نماینده مجلس 

تقاضای اولویت تصویب فوق العاده خاص قضات و کارکنان اداری قوه قضاییه توسط بیش از 200 نماینده مجلس

بدینوسیله به اطلاع می رساند بیش از 200 نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از طرح تسری فوق‌العاده سازمان پزشکی قانونی و سازمان زندان‌ها به کارکنان قوه قضاییه، از دکتر محمدباقر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی درخواست داشتند تا نوبت رسیدگی این طرح در صحن در اولویت قرار بگیرید.

همچنین نمایندگان مذکور بر این نظر توافق داشتند که این طرح قبل از ارائه بودجه سال 1401 در صحن مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

شایان ذکر است، امضا نمایندگان برای در اولویت قرار دادن نوبت رسیدگی و تصویب فوق العاده خاص قوه قضاییه در صحن مجلس ادامه دارد و پیش بینی می‌شود که شمار امضاء نمایندگان افزایش یابد.

بر اساس این طرح، سقف فوق العاده مذکور حداکثر تا (۳) برابر حداقل حقوق سالانه مصوب هیات وزیران (مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری) تعیین می‌شود این سقف با تشخیص و تصویب رئیس قوه قضائیه برای (۱۰) درصد از پست‌های قوه قضاییه و دستگاه‌های وابسته با توجه به عواملی نظیر  اهمیت؛ حساسیت؛ محل خدمت؛ مناطق محروم؛ پیچیدگی وظایف و مسئولیت‌ها تا (۴) برابر حداقل حقوق مذکور قابل افزایش می‌باشد.

گفتنی است، این طرح با طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی، انتقال خون ایران، دامپزشکی و زندانها واقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان سازمان بازرسی ادغام گردیده است.

مطلب مرتبط: قانون تسری فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در دستور هفتگی صحن مجلس

25 دیدگاه

  1. قربان بشم خدا را
    یک بام و صد هوا را
    آیا حکومتی که نتواند عدالت و رفع تبعیض را بین عایله خودش بعد از چند دهه تجربه اجرا کند تا چه اندازه می تواند در اجرای عدالت و رفع تبعیض موفق عمل کند
    آیا لابی گریها و اخذ مجوزهای خاص در وزارتخانه های مختلف حکایت از ناعدالتی و خلاف ارزش‌ها و هنجارهای انسانی و دینی نیست

    1. شما برید ببینید دریافتی حقوق کارمندای بیچاره قوه قضاییه چند تومنه بعد نظر بدید، بابای من با 22 سال سابقه 5800 میگیره با این همه فشارکاری که روشون هست اصلا خجالت آوره بابام 5 تا بچه داره ما که متاهلیم خونشون بعضی وقت ها نمیریم چون میفهمیم پول خرید 2 کیلو میوه را هم نداره تازه برا خواهر کوچیکم داره جهیزیه میخره، چی برات بگم هیهات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام