آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

طرح های دارای بار مالی از دستور کار مجلس خارج می‌شوند

تصمیم هیأت رئیسه برای خارج کردن طرح های دارای بار مالی از دستور کار مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با تصمیم امروز هیأت رئیسه طرح‌هایی که مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی و دارای بار مالی باشند از دستور کار مجلس خارج می‌شوند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: براساس تصمیم امروز اعضای هیأت رئیسه مجلس طرح‌هایی که مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی و دارای بار مالی باشند شناسایی شده و از دستور کار مجلس خارج می‌شوند.

وی افزود: همچنین طبق تصمیم متخذه در جلسه امروز بنا شد لیست لوایحی که در دولت قبلی به مجلس ارائه شده به دولت اعلام شود و در دولت استعلام گرفته شود که آیا خواستار رسیدگی به این لوایح هست یا استرداد آنها.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین در مورد عملکرد مجلس بنا شد تا مرکز پژوهش‌های مجلس تا دو هفته آینده گزارش عملکرد سه ماهه دوم مجلس را به هیأت رئیسه ارائه کند.

1 دیدگاه

  1. وقتی نوبت به خواسته به حق فرهنگیان میرسه نمایندگان که خود از دست آموزان معلمان جامعه هستن با تصویب قوانین این چنینی به به پیشقراولان پیشرفت علمی و فرهنگی کشور پشت پا میزنن.« ای عجب العجبا!!! »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام