اخبار اداری و استخدامی

انتصاب مهدی مشفق- مشاور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ویژه

با صدور حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی دکتر مهدی مشفق را به عنوان «مشاور رئیس سازمان در امور ویژه» منصوب کرد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی، دکتر لطیفی در این حکم از همۀ معاونان و رؤسای محترم امور سازمان خواسته است ضمن هماهنگی و همراهی کامل، وی را در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان یاری کنند.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

گفتنی است مهدی مشفق، دانش‌آموختۀ دورۀ دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاستگذاری بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق(ع)، مدیرکل طرح و برنامه و مدیر کل دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) فعالیت داشته است.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی می‌توان به ترجمه کتاب‌های «مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی» و «مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک» و تألیف چندین مقالۀ علمی- پژوهشی در حوزۀ منابع انسانی و مدیریت استراتژیک و تدریس در این حوزه اشاره کرد.

آخرین انتصاب‌ها در سازمان اداری و استخدامی کشور:

1 دیدگاه

  1. با سلام، مسئولین محترم لطفا به داد ما جوانان برسین بنده ۳۵ سالم هست وفوق لیسانس و مجرد . سن شرکت در استخدامی های من تمام شده در وزارت بهداشت قبول شدم و همه مراحل استخدامی را انجام دادم و در مرحله کار آموزی به خاطر تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی و قراردادی و…. یک نیروی شرکتی رو که لیسانس هم بود ولی توی دفترچه سنجش فوق لیسانس می خواست جای من گذاشتند و ما رو بلا تکلیف کردند خواهشمند است رسیدگی کنید به وضع ما قبول شدگان آزمون پیمانی ۹۹ حق ما رو دارند پایمال میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام