فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

محمد اسکندری سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

“محمد اسکندری” سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

«حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «محمد اسکندری» را به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان “سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری” منصوب می‌کنم. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید.

2 دیدگاه

  1. پست جدید انشالله‌برای بازنشستگان کشور مبارک و پر برکت باشد‌اول اقای اسکندری ۶ ماه طلب از مهر ۹۹ تا اسفند ۹۹ که اون دولت خورد فوق العاده ایثارگری ما را پرداخت کنید با تشکر

  2. ایشلاه به امید خدا زمینو اسمان میداند که مشکل بازنشسته کشوری چیست خودرو پراید ندارد قسط به اندازه حقوقی که میگیرد اول ماه تمام ماها که در زمان جنگ برای این خاک جنگیدیم حالا نباید عذاب تورم وشرمنده جوانمان باشیم به گفته رهبر معظم امام راحل این مملکت هر چی دارد از برکت شهدا وایثاگران دارد پس روح شهدا شاد وما ایثارگر که هنوز گرفتار حقوق پایین وتورم ۳۰ سال خدمت وسال ۸۷ باز نشسته هنوز منتظر همسانیم پس شازش کنیم فقط مجلسیها چون ۲۵۰ میلیون میگیرن دیگر بازنشسته با ۶میلیون فقط توان خرید تخم مرغ دارد به دادمان برسید تا ابروی ما هم حفظ شود جوان ۳۰ ساله لسانس ودختر بیکار داریم به هوش باشید ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام