آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تأکید میثم لطیفی بر استفاده از ظرفیت مشاوره‌ای و پژوهشی دانشگاه‌ها در نظام اداری

جلسۀ تودیع و معارفه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور

جلسۀ تودیع و معارفۀ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از سایت سازمان اداری و استخدامی کشور، جلسۀ تکریم و تودیع جمشید انصاری و معارفۀ میثم لطیفی صبح روز سه‌شنبه در محل آن و با حضور معاونان این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، انصاری به ارائۀ گزارش عملکرد و تشریح روندهای سازمان در سال‌های اخیر پرداخت.

همچنین لطیفی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ریاست پیشین سازمان، معاونان و مدیران، گفت: خوشبختانه جایگاه کارشناسی سازمان اداری و استخدامی کشور فارغ از مباحث سیاسی و کاملاً تخصصی است، و لازم است این جایگاه حفظ شود.

وی افزود: همچنین ظرفیت ارزشمندی در دانشگاه‌های ما هست که این دو (نظام اداری و دانشگاه) باید در کنار یک‌دیگر قرار بگیرند. تلاش می‌کنیم از ظرفیت مشاوره‌ای و پژوهشی دانشگاه‌ها در سازمان بهره‌مند شویم.

همچنین انصاری با بیان اینکه نظام اداری یک کشتی در حال حرکت و غیر قابل توقف است، گفت: این نظام را همچنان که در حال حرکت است باید اصلاح کرد؛ باید در این راه دانش‌آموختگان این حوزه، به‌ویژه کسانی که تجربۀ کار در این حوزه را دارند، اولویت داشته باشند.

گفتنی است معاونان و مدیران سازمان که در جلسه حضور داشتند نیز به تشریح اقدامات خود پرداختند.

دکتر لطیفی همچنین از برخی بخش‌های سازمان بازدید کرد.

مطالب مرتبط:

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب شد

میثم لطیفی برای ارائه پیشنهاد بهبود نظام اداری کشور فراخوان داد

1 دیدگاه

  1. باسلام تنها معاونت اقای روحالی اقای انصاری با کوله باری ار مدیریت و تجربه توانست یا اداره ویرانه را به یک اداره پویا و تمام اتوماتیک تبدیل کنه ایشون گاهی تا ۱۱شب در اداره مشعول کار بودن اینو میتونید ار کارمندان و معانان دکتر انصاری بپرسید کارمندان کلیدی ان اداره تا ۱۱شب در اداره بودن اقای محترم اگه چیزی نمیدونید حداقل حرفی هم نزنیدالان یک اداره اماده تحویل میئسول جدید دادن چون امور استخدامی کشور یکی از معاونتهای در حد وزیر است یعنی کارشون خیلی سخته باید حقوق کارمندان آستحدام و بازنشسته شدگان ار ترتش کرفته تا تمام اداره و سازمان ها را ایشون حقوقشون را میداد چون احمدی نژاد که هردو اداره را قاطی گرده بود یعنی باید باز هم ج ا میشدن روحانی در مورد نوبخت اشتباه کرد که به برنامه بودجه فرستاد ولی یکی از نخبگان کشور را به امور استخدامی فرستاو تا یک زمین خرابه را بخ یک ساختمام نو تبدیل کنه اونم هم شب و رکر برای پویا شازی ان اداره زحماتی زیادی کشید کسیکه از ۶نیم صبح تا ۱۱شب با معاونانش پ زحماتی زیادی کشیدن تا امروز کار مدیر جدید را راحت کنه از زحمات دکتر جمشید انصاری تشور و قدر دانی مئکنیم امیددارم هروجا باشند موفق باشند انشالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام