آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ساعات کار ادارات تهران از اول شهریور به روال قبل بازگشت

ساعت کار ادارات از ۰۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا کرد

معاون توسعه منابع استاندار تهران اعلام کرد: ساعت کار ادارات از اول شهریور ماه به ۰۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا کرد و پنجشنبه‌ها نیز تعطیل نخواهد بود.

بر این اساس، ساعات کار ادارات که برای صرفه‌جویی در مصرف برق و بر اساس ابلاغ وزارت کشور از ۷ تا ۱۳ اعلام شده بود، از نخستین روز شهریورماه به ۳۰: ۷ تا۳۰ :۱۴ تغییر پیدا می‌کند.

همچنین، تعطیلی ادارات استان تهران در روزهای پنجشنبه نیز به حالت اول بر می‌گردد و روزهای پنجشنبه از اول شهریور ماه تعطیل نیست.

مطلب مرتبط: اعلام تغییر ساعات کار ادارات استان تهران به ۷ تا ۱۳ توسط استانداری تهران

گفتنی است، پیش از این به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، ساعات کار ادارات استان تهران به ۷ تا ۱۳ تغییر پیدا کرده و روزهای پنجشنبه تعطیل اعلام شده بود.

یکشنبه نخستین روز کاری خواهد بود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: طبق بخشنامه اعلامی قبلی ادارات، اصناف و بانک‌های استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل هستند.

صدا و سیما به نقل از استانداری تهران نوشت ؛ آقای غلامرضا عباس پاشا گفت: طبق بخشنامه اعلامی قبلی ادارات، اصناف و بانک‌های استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل هستند.

وی افزود: بنابر این نخستین روز کاری، یکشنبه خواهد بود و شنبه نیز بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جزو تعطیلات کرونایی محسوب می‌شود.

6 دیدگاه

  1. تو ایران اصلا نه مردم و نه خواسته هاشون مهم فقط مسئولین به فکر خودشونن و بس تو هفته دو روز به بچه و زندگی می تونیم برسیم اونم ازمون گرفتن خدا نگذره ازشون

  2. خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزه که کلا پنجشنبه ها را تعطیل کرد.در ضمن تهران کلا پنجشنبه ها تعطیل هست.این استاندار و تیمش باید زودتر عوض بشن.

  3. سلام داداش مطلب رو کامل بخون استان تهران شهر تهران تعطیله بعضی ادارات تو این یک ماهه پنج شنبه ها تعطیل شده بودند که حالا به حالت قبل برگشتند

  4. یعنی واقعا معلوم نیست چیکار دارید می کنید حسابی زندگی،کار، اعصاب و روان ملت را خط خطی کردید
    یبار از در دروازده عبور نمی کنید یبار می خواهید از سوراخ سورن هبور کنید
    نه اینکه یه هفته را کلا تعطیل می کنید و نه اینکه باز پنجشنبه ها را به روز کاری اضافه می کنید
    اصلا موندم با این همه تدابیر با این همه زکاوت تا حالا کجا بودید اندیشمندان !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام