آزمون تعیین صلاحیت
سازمان برنامه و بودجه کشور

نمودار سازمانی سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب سال ۱۴۰۲

ابلاغ نمودار سازمانی سازمان برنامه و بودجه کشور -مصوب سال ۱۴۰۲- (نامه شماره ۷۹۰۶ مورخ ۳۰/۱/۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور)

برادر ارجمند جناب آقاي دکتر منظور

معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

ابلاغ نمودار سازمانی سازمان برنامه و بودجه کشور

بازگشت به نامه شماره ۳۸۳۰۷ مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۲ موضوع نمودار سازمانی پیشنهادی و در اجرای ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری و با رعایت قوانین و مقررات، به پیوست نمودار سازمانی مصوب سازمان برنامه و بودجه کشور که به تایید این سازمان رسیده است، برای اجرا ابلاغ می‌شود. بدیهی است از تاریخ ابلاغ این نامه، نمودار سازمانی قبلی آن وزارت فاقد اعتبار خواهد بود.

خواهشمند است دستور فرمایید، ضمن ثبت نمودار سازمانی مذکور در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاههای اجرایی کشور، نسبت به تنظیم تشکیلات تفصیلی پیشنهادی در اجرای ماده ۳۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و ضوابط مورد عمل تشکیلاتی (شرح وظایف واحدهای سازمانی و پست‌های سازمانی)، در سقف پست‌های سازمانی مصوب اقدام و مراتب را حداکثر ظرف مدت یک ماه برای بررسی به این سازمان ارسال نمایند.

محمد روح الامینی- معاون نوسازی اداری

نمودار سازمانی سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب سال ۱۴۰۲

1 دیدگاه

  1. سلام،
    چرا سازمان برنامه و بودجه در طی 6سال گذشته،5 بار چارت خودش رو اصلاح و بروزرسانی کرده، اما برای سازمان های تابعه مدیریت و برنامه ریزی استان ها،از سال 94،و زمان احیا سازمان،با یه چارت ضعیف هنوز،هیچ فکردی نکرده؟ واقعا سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها که فقط در مراکز استان ها به صورت ستادی استانی فعالیت می کنند،چارت تشکیلاتی شون از بعضی ادارات شهرستانی هم ضعیف تر است،فقط با سه معاون و سه مدیر و بدون روسای ادارات و روسای گروه کافی،
    واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام