آزمون تعیین صلاحیت
تعطیلات و مرخصی

ساعت کاری ادارات از ۱۶ خرداد دیگر از ۶ صبح تا ۱۳ نیست

ساعت کاری ادارات از ۱۶ خرداد دیگر از ۶ صبح تا ۱۳ نیست

شناسنامه قانون- در شهر تهران، ساعت کاری ادارات از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۶ صبح الی ۱۴:۴۵ خواهد بود.

به گزارش شناسنامه قانون، بر اساس اطلاعیه یکی از دستگاه‌های ستادی مستقر در تهران:

اعلام ساعت کاری ادارات از ۱۶ خرداد:

«در اجرای تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/۶۱۰۱۱هـ تاریخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۱ هیأت محترم وزیران با موضوع مدیریت مصرف انرژی در ایام تابستان به استحضار می‌رساند: ساعت کاری کارکنان سازمان متبوع و دستگاه های تابعه از تاریخ ۱۵/۳/۱۴۰۲ لغایت ۱۵/۰۶/۱۴۰۲ از ساعت ۶ صبح الی ۱۴:۴۵ خواهد بود. بدیهی است میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق با ضوابط و مقررات ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری (رعایت سقف ۴۴ ساعت کار در هفته) می‌باشد.

خواهشمند است دستور فرمایید موضوع به طور مقتضی به همکاران محترم زیرمجموعه منعکس و به نحوی برنامه ریزی شود که در انجام فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمان هیچگونه اختلالی ایجاد نشود.»

البته بدیهی است این اطلاعیه در خصوص دستگاه‌های اجرایی است که روزهای پنجشنبه تعطیل هستند؛ در خصوص سایر دستگاه‌های اجرایی نیز بر همین اساس لازم است با رعایت ساعت شروع و سقف ۴۴ ساعت کار در هفته اقدام شود.

گفتنی است، ظاهراً این اطلاعیه بر اساس ایراد رییس مجلس به مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات (نامه شماره ۱۵۹۸۳/هـ ب مورخ ۱/۳/۱۴۰۲ رییس مجلس شورای اسلامی) صادر شده است. از آنجایی که مخاطب این ایراد، هیئت وزیران است، از اینکه هیئت وزیران تا کنون نسبت به اصلاح مصوبه خود اقدام کرده است یا خیر، هنوز اطلاعی در دست نیست.

جدید فوری: اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ساعت کاری کارمندان

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

128 دیدگاه

  1. خودتون نوشتین سقف ۴۴ ساعت در هفته یعنی حداکثر ۴۴ ساعت در هفته راجبه حداقلش حرفی نزده و دولت میتونه براساس شرایط حداقل ساعت کاریو کمترش کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام