آزمون تعیین صلاحیت
تعطیلات و مرخصی

بخشنامه شناور شدن ساعت کار و ساعت شروع کاری کارمندان

بخشنامه شناور شدن ساعت کار کارمندان ابلاغی توسط معاون اول رییس‌جمهور (شماره ۱۱۵۰۰۸/۶۰۳۹۷ تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ معاون اول رئیس‌جمهور)

شناسنامه قانون- معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی یکی از دستگاه‌های اجرایی تهران اعلام کرد:

«با توجه به بخشنامه شماره ۱۱۵۰۰۸ /۶۰۳۹۷ تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ معاون اول رئیس‌جمهور به استحضار می‌رساند: از ابتدای مهر ماه به مدت یک ماه، ساعت آغاز فعالیت همکاران از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۲ ساعت شناور خواهد بود.

بدیهی است میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق با ضوابط و مقررات ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری (رعایت سقف ۴۴ ساعت در هفته) است و ساعت پایان فعالیت متناسب با زمان حضور در محل کار، به صورت شناور خواهد بود.»

گفتنی است، طبق اخبار قبلی ساعات کاری بانک‌ها، مدارس، کارخانجات و کارگاه‌ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

از آنجایی که این بخشنامه در اختیار شناسنامه قانون نیست، در صورتی که مخاطبین محترم دسترسی دارند، لطفاً برای اشتراک گذاری از طریق ایمیل به آدرس: [email protected] و یا شماره واتساپ ۰۹۲۱۲۴۰۵۳۰۱ تصویر بخشنامه را ارسال فرمایند.

4 دیدگاه

  1. باسلام
    خواهشا ساعت مدارس ابتدایی را به حالت قبل برگردانید (۷:۳۰)
    ادارات ساعت شناور را قبول نمی کنند و فقط مادران شاغل دردسرشان بیشتر می شود.

  2. مادر هایی که بچه دبستانی دارند اگر بک ساعت دیر بروند می بایست به جای ساعت ۴ ساعت ۵ از اداره خارج شوند و حدود ساعت ۶ به منزل برسند بچه کلاس اول تا اون ساعت کجا باید نگهداری شود؟

  3. سلام . مادرهایی که بچه دبستانی دارند و در بانک شاغل هستند چطوری بچه را مدرسه بگذارند . وقتی ساعت کاری مادر ۶.۳۰ و ساعت مدرسه ۸.۳۰ هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام