مجموعه قوانین

قانون الحاق یک تبصره به ماده (۱۰۶) قانون مدیریت خدمات کشوری

قانون الحاق یک تبصره به ماده (۱۰۶) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ (مصوبه ۶/۷/۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی)

نامه شماره ۱۷۱۴۱۸ مورخ ۱۱/۸/۱۳۸۹

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور- وزارت رفاه و تأمین اجتماعی

قانون الحاق یک تبصره به ماده (۱۰۶) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ ششم مهر ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و نه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۴/۷/۱۳۸۹ به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۴۹۳۰۲/۴۳۴ مورخ ۱/۸/۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده  است، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می گردد.

رئیس جمهور- محمود احمدی نژاد

قانون الحاق یک تبصره به ماده (۱۰۶) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶

ماده واحده- تبصره زیر به ماده (۱۰۶) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ اضافه می شود:

تبصره- کارمندان دستگاه های اجرایی مشمول این قانون که از نظر بیمه و بازنشستگی تابع مقررات صندوق تأمین اجتماعی هستند و قبل از تصویب این قانون از مزایای غیرمستمر آنان کسور بازنشستگی برداشت شده است می توانند کسور مربوطه اعم از سهم کارمند و کارفرما را یکجا از صندوق تأمین اجتماعی دریافت نمایند و یا حسب تقاضا مطابق مقررات مربوط، به نسبت سال های پرداخت کسور، قابل احتساب در حقوق بازنشستگی آنان خواهد بود. دستورالعمل اجرایی این تبصره از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه  انسانی با هماهنگی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی تهیه و ابلاغ خواهد شد.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ ششم مهر ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و نه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۴/۷/۱۳۸۹ به تأیید شورای نگهبان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی- علی لاریجانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام