آزمون تعیین صلاحیت
وزارت جهاد کشاورزیمقررات حقوق و دستمزد

طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان وزارت جهاد کشاورزی اعلام وصول شد

طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اعلام وصول شد.

عضو هیات رئیسه مجلس ۱۳ طرح را به صورت عادی اعلام وصول و قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ۱۳ طرح را به صورت عادی اعلام وصول و قرائت کرد که به شرح ذیل است:

– طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۰ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش.

– طرح تشکیل وزارت امور اجتماعی، خانواده و جوانان.

– طرح جهش تولید در شرکت شهرک‌های کشاورزی.

– طرح اصلاح بند (ب) ماده (۷۴) قانون برنامه ۵ ساله ششم و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی.

– طرح آبخیزداری و آبخوان‌داری.

– طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۸ قانون تسهیلات استخدامی جانبازان انقلاب اسلامی.

– طرح تأسیس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز ایلام.

– طرح تشکیل ستاد رفاهی و صندوق رفاه فرهنگیان.

– طرح استفساریه تبصره (۴) ماده (۱) قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات الحاقی مصوب ۱/۸/۱۳۸۵.

– طرح اصلاح ماده (۱۰۵) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

– طرح اصلاح مواد ۱۸۲ و ۱۸۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

– طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران.

– طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی.

بر اساس این گزارش عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از طرح ها به صورت فوریت‌دار از مدت‌ها قبل در نوبت قرار داشت که با برگزاری جلسات متعدد و همراهی و تعامل نمایندگان مجلس مقرر شد به صورت عادی اعلام وصول شود.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس حدود ۶۲ طرح به صورت عادی اعلام وصول شده و خواهد شد تا در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی قرار بگیرد.

9 دیدگاه

  1. من جز کارمندانی هستم که به اصلاح جدید الاستخدام بودم و الان ۹ ساله خدمت میکنیم مدرکم فوق لیسانسه و جز زرنگترین شاگردان دبیرستان و دانشگاه بودم الان در مراکز جهاد کشاورزی در یک آبادی دور دست کار میکنم و از ساعت۸ صبح بدون معطلی تا ۱۴ کار میکنم در حال حاضر سامانه ی وجود داره به اسم پهنه بندی که تمام اطلاعات زراعی و باغی ۳۴ آبادی که به من واگذار شده داخل اونه که همیشه باید بروز باشه، چه از نظر سطح و نوع کشت و آبیاری و دیم و…… ، سامانه دیگری به اسم دیمزار هم وجود داره که اطلاعات گندم و جو دیم در اون است و هر روز از طریق تلفنی یا مراجعه حضوری به آبادی بروزش میکنیم، سامانه دیگری به اسم سیاک وجود داره که مساحی تک تک قطعات هر آبادی در اون وجود داره و ما بعد از شناسایی تمام قطعات آبادیها و……… بعد از این همه ساعت ۱۴ شده و ما نرسیدیم حتی یک چای بخوریم ، این داستان هر روز ماست، ارباب رجوعی هم که مراجعه میکنه یا قطعی اینترنتی پیش بیاد میتونه باعث بشه کارها عقب بیافته و کلی از ریسهای بالاتر مورد نکوهش قرار میگیری، دیگه قید زن و بچه ها رو زدیم چون اصلا به هیچ کار شخصی نمیرسیم تا به خونه و شهر میرسیم روزمون تمام شده ، هر چه برسه بهمون میدن که فقط از گرسنگی تلف نشیم، نصف کارمندان ما حتی توانایی خرید یک ماشین رو هم ندارند. ، بیشترشون موتور سیکلت دارند.

  2. سلام عزیزان منم کارمند جهاد هستم با 10 سال و فوق لیسانس حکمم 6 ملیون هست که با کسر بیمه ها و مالیات 4 و نیم دریافت میکنم 90 درصد همکارام حتی پایین تر میگیرن . حساب کنید یه وام 50 ملیون که گرفتیم دیگه 3 تومن دستمون میاد

  3. دوستانی که دارن میگن این فوق العاده چرا براشون لحاظ نمیشه و ناعدالتی و الو بلو.. جیمیبل اول بیبینن کارمندای جهاد کشاورزی چقدر دریافتیشونه بعد بیان و حسین حسین بکنن.
    من با مدرک فوق لیسانس و ده سال سابقه حکمم 5.600 ِ و دریافتیم با ماموریت و اضافه کاری والبته کسر مالیات و بیمه دقیقا 5.670 میلیون تومانه.
    شما دوستان اول ببینید اینجا چه گداخونه ای هست بعد بیاید بگید جفا داره میشه به ماها.
    دوما این طرح تازه در مجلس اعلام وصول شده و بدین معنی نیست که از فردا به حساب کارمندای جهاد داره واریز میشه.
    دوستان واقعا اگه شک دارن به حرفهای من، من از اینکه فیش حقوق و حکم کارگزنیم رو براشون ارسال کنم ابایی ندارم.

  4. جالبه ، بازرسان صمت از اسفند 98 تا حالا بدون دورکاری ، شیف عصر و شیفت شب تا بامداد کشتارگاه مرغ ، همیشه در خط اول مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند، اونوقت حق تسری دامپزشکی و جهاد و قوه قضاییه باید درست بشه، ولیکن بازرسان صمت با کمترین دریافتی در مقایسه با بقیه نهادها در حال انجام فعالیت هستند. کجای این داستان عدالته؟بجز مناطق مرزی که بچه های دامپزشکی تو بحث قرنطینه زحمت میکشن ، تو شهرستانها دامپزشکی دقیقا چیکار میکنه.

  5. برای دادگستری این طرحها اعلام وصول بشن سالهاست مورد ظلم مسئولان قضایی هستیم با حقوق پنج تومن چه کنیم آخه اجازه داشتن شغل دوم رو هم نداریم

  6. همه وزارت خانه های ایران به فکرکارمندان هستند به جز سازمان ثبت احوال که تو این کشور بدبخترین سازمانه .دولت فقط کار ازون میخواد ولی حقوق کارمندانش زیر زیر خط فقراست .تاسف داره به این سازمان…..شما که خبر میزارید سراغی از حقوق کارمندان ثبت احوال بگیرید که چه بدبختانه زندگی میکنند.با این روسای سازمان ….این سازمان درکشورهای دیگر حر مت داره ولی درایران ما ارزش نداره…اخه چه وقت نمایندگان مجلس این احساس را می پذیرند ونگاهی به این سازمان به این مهمی میکنند.

  7. سلام. پس فوق العاده خاص کارمندان وزارت بهداشت چی شد. باز هم شد همون بی عدالتی بین کارمندان. کی میخواید دست از این کارهاتون بردارید. کی میخواید یک کار درست رو برای همیشه انجام بدید.؟
    شاید هم انجام کار درست به ضررتون باشه.

  8. این قانون برای رشته ها و حرفه های پزشکی و دکتری بوده که شامل پزشکی قانونی و انتقال خون و سازمان دامپزشکی بوده است.
    که البته بعد از ۱۰ سال از تصویب ، هنوز تسری دامپزشکی رو هواست. که جای تعجب دارد چرا وزارت جهاد هیچ حمایتی از این قشر در ۱۰ سال گذشته نکرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام