آزمون تعیین صلاحیت
قوانین و مقررات ایثارگران

بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران بانک مسکن (ارسال مدرک نیروهای شرکتی)

 شناسنامه قانون | maskan bank

بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران بانک مسکن (ارسال مدرک نیروهای شرکتی) (بخشنامه شماره ۱۴۰۰۰۵۱۸ مورخ ۴۵/۴۳۳۷ بانک مسکن)

مدیریت امور/ اداره کل/ مدیریت شعب/ شعبه مستقل مرکزی تهران

ارسال مدارک جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر

با سلام

در راستای اجرای بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص عملیاتی نمودن دستورالعمل نحوه اجرای بند «د» تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در ارتباط با تبدیل وضعیت استخدامی مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحات بعدی آن، خواهشمند است دستور فرمائید ضمن تکمیل اطلاعات ایثارگران مشمول قانون مذکور مطابق جدول ذیل، مدارک ایثارگری کارکنان مشمول شرکت های طرف قرارداد (شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک و شرکت تعاونی خدماتی پشتیبانی بازنشستگان بانک) را در اسرع وقت تجمیع و پس از اخذ تأییدیه مدارک ایثارگری کارکنان موصوف به شرح ذیل به این اداره کل ارسال نمایند:

مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران:

– خانواده شاهد (همسر، فرزند، برادر و خواهر شهید)

– جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندگان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر.

– همسر و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یک سال اسارت.

– رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه و هشت ماه حضور غیرداوطلبانه در مناطق جنگی و همسر و فرزندان آنها.

– فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت.

مدارک مورد نیاز:

۱- تصویر آخرین مدرک تحصیلی برابر اصل شده توسط مدیریت شعب.

۲- اخذ تأییدیه به صورت محرمانه توسط مدیریت شعب از بنیاد شهید و امور ایثارگران مراکز استانها با مهر و امضاء (به استثنا رزمندگان)

۳- اخذ گواهی رزمندگی توسط مدیریت شعب و تأیید آن، با مهر و امضاء از مرجع ذی صلاح (به صورت محرمانه)، موضوع نامه شماره ۲۰۱/۱۴/۵۰/م/۴/ن مورخ ۲۲/۶/۱۳۹۲ ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص طرح یکنواخت سازی گواهی جبهه رزمندگان

نکته:

– اخذ تأییدیه رزمندگی صرفاً بر اساس مفاد مندرج در نامه موصوف انجام می پذیرد. بنابراین در صورت ارسال تأییدیه رزمندگی از سایر نهادها ترتیبی اثری داده نخواهد شد.

– بر اساس نامه شماره ۹۶۲۵۶/۱۲/۱/۲۲۱۳ مورخ ۱۶/۱۰/۱۳۹۶ معاونت نیروهای انسانی ستاد نیروهای مسلح موضوع ضوابط تعیین تکلیف جبهه کارکنان دولت، «تنها مناطق جنگی از مورخ ۳۱/۰۶/۱۳۵۹ تا ۲۷/۰۵/۱۳۶۷ ملاک مصوب جبهه کارکنان دولت و امتیازات ایثارگران در دستگاه های دولتی می باشد.»

ملاحظات:

نیروهایی مشمول این بخشنامه می باشند که تا پایان سال ۱۳۹۹ با شرکت های مذکور قرارداد داشته و قرارداد آنها در سال جاری نیز تمدید شده باشد.

– ارسال مدارک به منزله استخدام و یا تبدیل وضعیت نبوده و ملاک عمل در این خصوص تأیید مدارک توسط اداره کل امور کارکنان می باشد.

– ملاک عمل در خصوص پذیرش مدارک موصوف صرفاً اخذ تأییدیه از مراجع ذی صلاح می باشد.

– ادارات کل پس از جمع آوری اطلاعات مشمولین، مدارک موصوف را جهت اخذ تأییدیه‌های لازم از مراجع ذی صلاح به اداره کل امور کارکنان ارسال نمایند.

با عنایت به اهمیت موضوع، خواهشمند است دستور فرمائید ترتیبی اتخاذ گردد تا مراتب به نحو مطلوب به واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی گردد.

ضمناً در صورت هر گونه ابهام و سؤال در این رابطه با شماره تلفن ۶۴۵۷۲۲۶۴ الی ۶۶ دایره امور نیروهای شرکتی تماس حاصل فرمایید.

شناسنامه قانون | isar sepah1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام