قوانین و مقررات ایثارگران

آزمون استخدامی فرزندان شهید و فرزندان جانباز بالای 70 درصد

آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانبازان بالای ۷۰ درصد

محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص نحوه استخدام فرزندان شهید و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد توضیحاتی دادند.

به گزارش شناسنامه قانون، پاکدل گفت: در مورد بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه یعنی استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد، پیگیری‌های زیادی تا الان انجام گرفته است و بعد از روی کار آمدن آقای اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارکران این پیگیری‌ها چندبرابر شده است.

وی افزود: در این ارتباط جلساتی با سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شده است که قول دادند ان شاء الله تا قبل از پایان سال جاری یک آزمون اختصاصی برای فرزندان شاهد و فرزندان جانباز بالای ۷۰ درصد برگزار شود. ما همه آمار و اطلاعاتی که سازمان خواسته است را تهیه کردیم و در اختیار آنها قرار دادیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: حدود ۳۰ هزار نفر فرزند شهید و فرزند جانباز ۷۰ درصد مشمول بهره مندی از بند (ج) هستند که امیدواریم بر اساس قولی که سازمان اداری و استخدامی داده است، اولین آزمون آن امسال برگزار شود و آنها مشغول به کار بشوند و بحث استخدام آنها حل شود.

پیش از این هم اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وعده داده بود: بر اساس بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم، دولت مکلف است تا پایان این برنامه تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را به صورت رسمی استخدام کند. در این راستا مقرر شده است یک آزمون خاص برای جامعه هدف بنیاد شهید برگزار کنیم.

مقررات مرتبط:

استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد (۷۰%) و بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام