فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
استخدام و تبدیل وضعیت

اصلاح دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی (سال ۱۴۰۱)

اصلاح دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (بخشنامه شماره ۲۲۹۳۲ مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور)

بخشنامه به تمامی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۰۵‏‏/۰۲‏‏/۱۴۰۱ با عنایت به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره ۲۷۸‏‏/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹‏‏/۰۸‏‏/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی) با اصلاح دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی (موضوع بخشنامه شماره ۲۴۵۱۰ مورخ ۱۰‏‏/۰۵‏‏/۱۴۰۰) به شرح ذیل موافقت نمود:

اصلاح دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی (سال ۱۴۰۱)

۱‏‏‏‏- به ازای تأهل و داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهد شد. سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج (۵) سال می‌باشد.

۲‏‏‏‏- به ازای تأهل و نیز هر فرزند دو (۲) درصد، حداکثر تا ده (۱۰) درصد به مجموع امتیاز آزمون کتبی (حیطه عمومی و تخصصی) داوطلب اضافه می‌شود.

تبصره ۱‏‏‏- امتیازات مطروحه در مواد (۱) و (۲) مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای ۵‏‏‏‏‏/۲ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اطلاعات اعلام شده از سوی وزارت کشور با همکاری مرکز آمار ایران قبل از برگزاری آزمون استخدامی می‌باشد.

تبصره ۲‏‏- چنانچه زادگاه (محل تولد) فرزندان، در شهرستان‌های مختلف باشد، در اعطای امتیازات مطروحه در مواد (۱) و (۲) صرفاً برای فرزندان متولدشده در شهرستان‌های با نرخ باروری ۵‏‏‏/۲ و پایین‌تر مبنای محاسبه قرار می‌گیرند.

۳‏‏‏- با توجه به اینکه اعمال امتیازات و افزایش سن در نظر گرفته شده در مواد (۱) و (۲) این بخشنامه براساس اطلاعات خوداظهاری داوطلبان می‌باشد، در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، از سایر فرایند استخدام حذف و وضعیت این گروه از افراد متعاقباً در رقابت با سایر داوطلبان تعیین خواهد شد.

حسین عرب اسدی- معاون سرمایه انسانی

مشاهده فایل ابلاغی و تبادل نظر در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام