آموزش کارکنان دولت

بخشنامه مرکز آموزش مدیریت دولتی در خصوص برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس سال ۱۴۰۱

بخشنامه برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس (بخشنامه شماره ۴۹۱/۱ مورخ ۱۲/۲/۱۴۰۱ مرکز آموزش مدیریت دولتی)

کلیه سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مؤسسات و دستگاه‌های اجرایی

با سلام و احترام؛

ضمن تشکر از استقبال متقاضیان محترم فردی و دستگاه‌های مختلف اجرایی از دوره‌های آموزشی تربیت مدرس، به منظور ایجاد امکان تحقق مأموریت‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در دستورالعمل «نحوه احراز صلاحیت تدریس و اجرای برنامه تربیت مدرسان دوره های آموزشی کارکنان دولت»، موضوع بخشنامه شماره ۴۶۴۱۸۵ مورخ ۲۹/۸/۱۳۹۷، فرایند احراز صلاحیت متقاضیان و برگزاری دوره‌های مذکور در سال جاری، از نیمه فروردین ماه آغاز شده است.

دوره‌های یاد شده در ۳ قالب «ویژه متقاضیان فردی»، «ویژه متقاضیان فردی مشمول تبصره بند ۴/الف دستورالعمل (شامل: اعضای هیأت علمی، معلمان، دارندگان مدارک تحصیلی مرتبط با رشته علوم تربیتی (کلیه گرایش‌ها) و دارندگان گواهینامه مدرسی (TOT) از مراجع داخلی و خارجی)» و «ویژه متقاضیان سازمانی» برگزار می‌گردد.

علاقمندان به طی فرایند یادشده به صورت الکترونیکی، می‌توانند به بخش «تربیت مدرس» در سامانه آموزش‌های الکترونیکی مرکز به نشانی https://lms.smtc.ac.ir مراجعه و پس از مطالعه «راهنمای اجرایی و روندنما» و «راهنمای استعلام مدارک تحصیلی»، نسبت به ثبت‌نام و شرکت در دوره‌ها اقدام کنند.

همچنین در صورت درخواست دستگاه‌های اجرایی، امکان برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌ها به شیوه‌های حضوری (در محل مرکز یا دستگاه متقاضی) و کلاس زنده (Live) نیز، میسر می‌باشد. برای این منظور لازم است درخواست خود را به همراه مشخصات نماینده دستگاه، برای پیگیری امور مربوط و هماهنگی‌های لازم، طی مکاتبه‌ای به مرکز اعلام نمایند.

در صورت نیاز به کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر، شماره تلفن‌های ۲۲۲۵۸۶۶۰، ۲۲۲۲۱۵۰۸ و ۲۲۲۵۸۵۸۷ (مدیریت نیازسنجی و ارزشیابی آموزش)، آماده پاسخگویی می‌باشد.

شهلا سهرابی- رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام