اندیشه‌های حقوقی

فایل اکسل محاسباتی افزایش جداول امتیازات فوق‌العاده مدیریت فصل دهم

اکسل محاسبه افزایش فوق العاده مدیریت

شناسنامه قانون | IMG 20210704 200828 300

مستند مربوط: مصوبه افزایش جداول فوق العاده مدیریت فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری (تصویب‌نامه شماره ۳۹۸۳۲/ت۵۸۹۲۸هـ مورخ ۱۳/۴/۱۴۰۰ هیئت وزیران)

شناسنامه قانون | دانلود فایل اکسل محاسبه فوق‌العاده مدیریت

✅ پس از دانلود فایل اکسل و جهت فعال سازی آن، ابتدا در نوار زرد رنگ بالای صفحه بر روی گزینه Enable Editing  کلیک کنید. جهت اجرای درست محاسبات لازم است اطلاعات امتیازات و ارقام ریالی در کاربرگ ورود اطلاعات بر اساس حکم کارگزینی (قرارداد) سال ۱۴۰۰ هر فرد صورت پذیرد.

✅ امتیازات و ارقام می‌بایست بر اساس حکم سال ۱۴۰۰ و با احتساب افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ورود اطلاعات گردد.

توضیحات بیشتر+ سابقه:

از ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ و به موجب دادنامه ۱۹۶۰ هیات عمومی دیوان عدالت اداری، محاسبه فوق‌‌العاده مدیریت (علاوه بر حق شغل) در تعیین سقف امتیاز حق شاغل فاقد موضوعیت دانسته شد. این موضوع باعث شده بود که کارمندانی که از امتیاز سوابق سرپرستی و مدیریتی در حق شاغل بهره‌مند بودند از ابتدای سال ۱۴۰۰ با کاهش امتیاز حق شاغل و به تبع آن کاهش حقوق روبرو گردند. در همین راستا و به منظور جبران کاهش حقوق مشمولین، افزایش امتیازات فوق‌العاده مدیرت موضوع تبصره ۲ ماده ۶۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به میزان ۳۳ درصد به نسبت آخرین جدولی که بر اساس افزایش ۵۰ درصدی امتیازات در راحکام کارگزینی اعمال شده بود به تصویب هیات وزیران رسید

در مجموع، افزایش ناشی از اجرای این مصوبه بین صفر تا ۵ درصد براورد می‌شود. تاریخ اجرای احکام ۱۹ اسفند ۹۹ و همزمان با اجرای دادنامه شماره ۱۹۶۰ هیات عمومی دیوان عدالت اداری است.

طراحی و تنظیم: صیاح الدین شهدی

کارشناس ارشد مدیریت دولتی- تشکیلات و روشها

ایمیل: [email protected] 

اینستاگرام: instagram.com/sayah.shahdi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام