کتاب استخدامی اداری ها
بودجه 92

آیین‌نامه اجرایی تبصره بند (۷۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور

آیین‌نامه اجرایی تبصره بند (۷۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور (تصويبنامه شماره ۱۲۰۶۶۸/ت۴۹۳۷۲هـ مورخ ۳۰/۶/۱۳۹۲

وزارت آموزش و پرورش – معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴/۶/۱۳۹۲ بنا به پیشنهاد شماره ۲۴۸۹-۱/۱۰۲۹۲ مورخ ۲۶/۳/۱۳۹۲ وزارت آموزش و پرورش و تأیید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و به استناد تبصره بند (۷۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور، آیین‌نامه اجرایی تبصره بند یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:

آیین‌نامه اجرایی تبصره بند (۷۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور

ماده ۱- در این آیین‌نامه اصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط بکار می‌روند:

الف- پروژه: فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در دست ساخت.

ب- خیرین مدرسه‌ساز: اشخاص حقیقی و حقوقی که با استفاده از منابع غیردولتی خود اقدام به تکمیل و تجهیز پروژه نموده و آن را به وزارت آموزش و پرورش یا سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تحویل و اهدا می‌نمایند.

ماده ۲- سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌ها مجازند پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی حداکثر هفتاد درصد (۷۰%) را براساس توافقنامه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان‌ها و خیرین مدرسه‌ساز و با استفاده از مشارکت آنها تکمیل نمایند. در این توافقنامه باید برآورد مبلغ موردنیاز که به وسیله خیرین مدرسه‌ساز تأمین می‌شود و بازه زمانی اجرای تعهد، ذکر شود.

ماده ۳- نامگذاری پروژه‌های تکمیل شده توسط خیرین مدرسه‌ساز براساس مصوبه شماره ۸/۷۹۰/۱۲۰ مورخ ۳/۴/۱۳۸۰ شورای عالی آموزش و پرورش انجام و تغییر آن بدون موافقت خیرین مدرسه‌ساز امکان‌پذیر نمی‌باشد.

ماده ۴- استانداری‌ها موظفند مقدمات قانونی حذف پروژه‌هایی که از محل منابع استانی شروع و توسط خیرین مدرسه‌ساز تکمیل می‌گردند، از تعهدات موافقتنامه‌ای استان را مهیا سازند.

ماده ۵- سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور موظف است گزارش عملکرد مالی و عملیاتی پروژه‌هایی که از منابع ملی اجرا می‌گردند را به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ارسال نماید.

معاون اول رئیس‎جمهور – اسحاق جهانگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام