وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

شاخص ایثار در زمان شیوع کرونا برای ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان

ابلاغ شاخص ایثار در زمان شیوع کرونا برای ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان (بخشنامه شماره 675/209/د مورخ 15/2/1399 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)

معاونین محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور

با سلام و احترام

با توجه به شیوع بیماری کرونا از بهمن ماه سال گذشته در کشور و مبتلا شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز در مناطق مختلف کشور، تلاش های شبانه روزی کارکنان حوزه بهداشت و درمان کشور در جبهه سلامت برای کنترل و درمان بیماری ستودنی است.

در راستای پشتیبانی از کارکنان خط مقدم و تقدیر از زحمتکشان عرصه سلامت، شاخص “عملکرد در زمان شیوع کرونا” در قسمت شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان (شیوه نامه ارزیابی سال 1398 موضوع بخشنامه شماره 3923/209/د مورخ 26/5/1398) 10 امتیاز و با رعایت سقف 100 امتیاز مجموع نهایی فرم ارزیابی بخشنامه فوق اضافه می شود. ضمناً نحوه امتیازدهی این شاخص پس از پیشنهاد بالاترین مقام هر واحد و تأیید آن معاونت جهت کلیه شاغلین مشمول بخشنامه یاد شده کادر درمانی مراکز بهداشتی و درمانی 10 امتیاز، کادر غیردرمانی مراکز بهداشتی و درمانی 7 امتیاز و به سایر کارکنان شاغل در ستاد وزارت/ دانشگاه / دانشکده 5 امتیاز می باشد. ضمناً نظارت بر اجرای این بخشنامه به عهده مدیریت سرمایه انسانی آن دانشگاه/ دانشکده خواهد بود.

1- کارکنان شاغل در ستاد وزارت/ دانشگاه/ دانشکده 1 تا 5 امتیاز.

2- شاغلین غیردرمانی مراکز بهداشتی، درمانی 5 تا 7 امتیاز.

3- شاغلین کادر درمانی- مراکز بهداشتی، درمانی 7 تا 10 امتیاز.

دکتر سید کامل تقوی نژاد- معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام