آزمون های استخدامی

فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری سال ۱۴۰۰

فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری به عنوان اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ در فروردین ماه جاری اعلام می شود.

طبق نیازسنجی وزارت علوم نیروهای مورد نیاز دانشگاه ها، موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری نزدیک به سه هزار نفر عنوان شده است که عمدتاً در رشته های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی استخدام می شوند و در رشته های عمومی جذب نیرو وجود ندارد.

فروردین ماه جاری نیز آزمون سراسری استخدام پیمانی غیرهیئت علمی برای کل دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برگزار می شود و افراد پذیرفته شده در آزمون در ماه های اردیبهشت و خرداد مصاحبه های خود را انجام خواهند داد و در نهایت از اول تیر ماه در مراکز آموزش عالی و پژوهشی مشغول به کار می شوند.

فرایند برگزاری آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، بر این اساس در فروردین ماه جاری آگهی استخدام منتشر می شود.

با توجه به اینکه یک آگهی استخدام هم در اردیبهشت و خرداد سال آینده برای کلیه دستگاه های سراسر کشور منتشر می شود، بر این اساس برای مراکز آموزش عالی و پژوهشی آزمون جداگانه و اختصاصی برگزار خواهد شد. نیروهای شرکتی نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سازمان اداری و استخدامی کشور با ۱۹۸۰ مجوز استخدام برای مراکز آموزش عالی موافقت کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز ۱۹۵۰ مجوز استخدامی را تامین اعتبار کرده است.

◀️ فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری پایان فروردین اعلام می شود. 
 ◀️سازمان سنجش اعلام کرد : سازمان اداری و استخدامی کشور با ۱۹۸۰ مجوز استخدام برای مراکز آموزش عالی موافقت کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز ۱۹۵۰ مجوز استخدامی را تامین اعتبار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام