آزمون های استخدامی

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص آخرین وضعیت آزمون های استخدامی و نتایج آنها

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص آخرین وضعیت آزمون های استخدامی و نتایج آنها

شناسنامه قانون- مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی اطلاعیه ای، آخرین وضعیت نتایج آزمون های برگزار شده توسط این مرکز را اعلام کرد.

به گزارش شناسنامه قانون، با توجه به سوالات برخی دوستان و دغدغه داوطلبان ارجمند، آخرین اخبار در مورد برخی آزمون‌های این مرکز به شرح زیر اعلام می‌گردد:

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص آخرین وضعیت آزمون های استخدامی و نتایج آنها

1️⃣ نتایج نهایی یازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

۱. سازمان حفاظت محیط زیست : نتایج بخش ارزیابی تکمیلی مشاغل کارشناسی این سازمان ارسال شده و فرآیند اعلام نتیجه و تایید دستگاه مربوطه به اتمام رسیده است. لذا نتایج نهایی مشاغل کارشناسی سازمان حفاظت محیط زیست، عصر روز شنبه ۲۴ شهریور اعلام خواهد شد. اما در خصوص نتایج ارزیابی تکمیلی سایر مشاغل (مثل مامور اجرایی محیط زیست) فعلا اطلاعاتی به این مرکز ارسال نشده است.

۲. سازمان سنجش آموزش کشور: امتیاز بخش ارزیابی تکمیلی اکثر داوطلبان این سازمان در سامانه مرکز آزمون درج شده است، اما به دلیل اینکه اطلاعات برخی از داوطلبان فعلاً درج نشده، امکان اعلام نتایج پایانی فراهم نیست. مقرر شده است سازمان محترم سنجش تا پایان شهریورماه نسبت به درج امتیاز ارزیابی سایر داوطلبان اقدام لازم را به عمل آورد. بدیهی است پس از تکمیل اطلاعات در اسرع وقت، نسبت به اعلام نتایج اقدام خواهد شد.

۳. سازمان بهزیستی: نتایج بخش ارزیابی تکمیلی مشاغل این سازمان به مرکز آزمون ارسال نشده است. پیگیری موضوع توسط همکاران این مرکز در حال انجام است، بر اساس وعده همکاران محترم سازمان بهزیستی طی ۱۰ روز آتی این فرآیند انجام خواهد شد.

۴. نتایج نهایی سایر دستگاه‌ها: از جمله سازمان زندان‌ها، دانشگاه فرهنگیان و … نیز قبلاً اعلام شده است.

2️⃣ آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین – مرحله دوم: نتایج بخش کتبی و پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون اواسط مردادماه به استانداری‌ها/ سازمان برنامه بودجه استان اعلام شده است. ادامه فرآیند(دعوت داوطلبان برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه) باید با هماهنگی استانداری‌ها و ادارات کل پذیرنده نیرو در استان‌ها انجام شود که ظاهراً این مهم در حال انجام است. داوطلبان ارجمند توجه داشته باشند مرکز آزمون مسئولیتی جهت ادامه فرآیند ندارد و این امر باید در استان‌ها برنامه‌ریزی شود. طبعاً مرکز آزمون نیز در تلاش هست تا با پیگیری همه جانبه دغدغه داوطلبان را مرتفع نماید.

3️⃣ آزمون استخدامی اختصاصی معلولان: نتایج چند برابر ظرفیت این آزمون با واسطه سازمان بهزیستی به دستگاه‌ها ارسال شده است. ادامه فرآیند به عهده دستگاه پذیرنده نیرو بوده و مراحل آن در حال انجام می‌باشد. مرکز آزمون در زمینه ادامه این فرآیند مسئولیتی ندارد.

4️⃣ آزمون فرزندان شهدا و جانبازان – بندج: نتایج یک برابر ظرفیت این آزمون با واسطه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستگاه‌ها ارسال شده است . ادامه فرآیند به عهده دستگاه پذیرنده نیرو بوده و مراحل آن در حال انجام می‌باشد.

5️⃣ آزمون استخدامی شهرداری‌ها: نتایج این آزمون به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است. مبحث بررسی مدارک داوطلبان به اتمام رسیده و با توجه به اینکه طبق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام، نفرات اصلی جهت ادامه فرآیند فراخوان خواهند شد، لیست داوطلبان نهایی روز یکشنبه ۲۵ شهریور به سازمان شهرداری‌ها ارسال خواهد شد. بدیهی است مراتب در کارنامه داوطلبان نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

6️⃣ آزمون مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش: اخبار جدیدی در این زمینه وجود ندارد. مراتب اطلاعیه قبلی در این خصوص کماکان پابرجاست. به عبارتی نتایج بخش ارزیابی تکمیلی فعلاً به مرکز آزمون ارسال نشده است.

7️⃣ نتایج نهایی سازمان تامین اجتماعی: بخش ارزیابی تکمیلی توسط این سازمان انجام شده است و علی‌رغم پیگیری این مرکز مبنی بر لزوم اعلام نتایج از طریق پروفایل کاربری داوطلبان، ظاهراً سازمان مذکور بر اساس عرف آزمون‌های گذشته، نتایج را به داوطلبان اطلاع‌رسانی نموده / می‌نماید، لذا مرکز آزمون هیچ اطلاعاتی در این خصوص ندارد.

8️⃣ دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی: اخبار جدیدی در این زمینه وجود ندارد. سازمان محترم اداری و استخدامی متولی اصلی آزمون می‌باشد. اطلاع موثقی در مورد زمان برگزاری آزمون، امکان ثبت‌نام افراد جدید، اضافه شدن دستگاه‌های جدید و سایر فرآیندهای این آزمون در دسترس نیست. بدیهی است در صورت کسب اطلاعات مستند بلافاصله از طریق سامانه‌های ارتباطی مرکز آزمون اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

نکته مهم:

هر گونه تغییر در بندهای این اخبار در کانال‌های زیر منعکس خواهد شد، لذا از داوطلبان گرامی خواهشمند است از تماس‌های مکرر با مرکز آزمون خودداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام