آزمون های استخدامی

ثبت نام آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری

ثبت نام آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی و با عنایت به ماده (۴۹) قانون کار و دستورالعمل ضوابط انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه های مشمول قانون کار مصوب بهمن ماه ۱۳۸۹ نسبت به برگزاری آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری اقدام نماید.

ثبت نام آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری

با عنایت به ماده (۴۹) قانون کار و دستورالعمل «ضوابط انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه‌های مشمول قانون کار» مصوب ۱۳۸۹، معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی نسبت به برگزاری آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کلیه بنگاه‌های مشمول سراسر کشور اقدام نماید.

الف: شرایط داوطلبان:

– اشتغال در یکی از مشاغل سازمانی کارگاه و عضویت در کمیته طبقه بندی مشاغل کارگاه‌ها مطابق با ضوابط دستورالعمل انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه‌ها منطبق با ضوابط

– ارسال تقاضای قبلی شرکت در آزمون عضویت در کمیته‌های طبقه بندی مشاغل، به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

– صرفاً متقاضیانی امکان ثبت نام در آزمون را دارند که در طی مراحل قبلی و از طریق ادارات کل اجرایی استانها احراز صلاحیت شده باشند و اسامی آنها به همراه کد ملی و شناسه کارگاهی قبل از تاریخ شروع ثبت نام به اداره کل روابط کار و جبران خدمت ارسال شده باشد و مجوز حضور در آزمون را کسب کرده باشند . متقاضیان واجد شرایطی که طی مراحل قبلی تایید نشده، تا پایان زمان ثبت‌نام فرصت دارند، پس از تایید توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اداره کل روابط کار و جبران خدمت، احراز صلاحیت شده و اسامی آنها در اختیار موسسه کار و تامین اجتماعی قرار گیرد. بدیهی است که مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم ثبت‌نام متقاضیان خارج از لیست معرفی شده از سوی منابع رسمی نخواهد داشت.

ب: مشخصات آزمون:

۱- آزمون به صورت الکترونیکی و با حضور متقاضیان در واحدها و مراکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. متقاضیان بایستی علاوه بر سواد خواندن و نوشتن، مقدمات کار با سیستم‌های کامپیوتری و آزمون‌های الکترونیکی آشنا باشند.کارشناسان فنی مستقر در مراکز آزمون جهاد، راهنمایی‌های لازم را به عمل خواهند آورد.

۲- آزمون در یکی از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد که زمان دقیق آزمون در هنگا م صدور کارت آزمو ن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

۳ – محل برگزاری آزمون با توجه به محل سکونت و یا محل انتخاب آزمون از ناحیه متقاضی تعیین خواهد شد و به هیچ وجه قابلیت تغییر ندارد . با توجه به مشکلات ناشی از هماهنگی‌های قبلی در خصوص تعیین تعداد آزمون دهندگان در هر یک از واحدها و مراکز آزمون، تحت هیچ شرایطی امکان جابجایی در زمان و مکان برگزاری آزمون نخواهد بود و به تقاضای متقاضیان در این خصوص پاسخی داده نخواهد شد. به همین جهت اکیدا توصیه می‌شود که در حین ثبت‌نام، موارد را با دقت تکمیل فرمایید.

۴ – زمان ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۱ لغایت ۴/ ۱۱/ ۱۴۰۱ می‌باشد . داوطلبان از طریق وب گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به آدرس: www.lssi.ir به سامانه ثبت‌نام و پرتال طراحی شده «آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌های مشمول قانون کار (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)» جهاد دانشگاهی متصل می شوند و مراحل ثبت نام را پس از پرداخت هزینه و دریافت توکن ثبت نام طی می‌نمایند.

تکمیل کلیه داده های ستاره دار الزامی بوده و داوطلبان بایستی در حین ثبت نام از کد شناسه کارگاهی که در آن مشغول به کارند مطلع باشند. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، کد رهگیری خود را یاداشت برداری نموده و با کد رهگیری مربوطه تا زمان پایان ثبت‌نام، قابلیت ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت. داوطلبان با کد رهگیری خود، قابلیت ورود به سایر مراحل آزمون و مشاهده و دریافت منابع آموزشی و همچنین مشاهده و پرینت کارت آزمون را نیز خواهند داشت.

۵- هزینه ثبت‌نام آزمون معادل سه میلیون و پانصد هزار ریال (۰۰۰/ ۵۰۰/ ۳ ریال) می‌باشد و وجه پرداختی به هیچ وجه قابلیت استرداد ندارد. متقاضیانی که به هر دلیل واجد شرایط عضویت در کمیته‌ها نباشند، حتی در صورت پذیرش در آزمون، گواهینامه‌ای برای آنها صادر نخواهد شد.

۶- منابع آموزشی آزمون در سطح آشنایی با ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های مربوط به طرح‌های طبقه بندی مشاغل و نظام های ارزشیابی مشاغل و کلیاتی از قانون کار است که بخشی از منابع مذکور به همراه یک فیلم آموزشی دو ساعته در سامانه ثبت‌نام در دسترس است. مطالعه و ملاحظه منابع آموزشی را به کلیه متقاضیان توصیه می‌نماییم.

۷- کارنامه نتایج آزمون متقاضیان با هماهنگی معاونت روابط کار و موسسه کار و تامین اجتماعی از طریق سامانه جهاد دانشگاهی صادر خواهد شد که زمان صدور کارنامه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۸- برای داوطلبان، در صورت پذیرش در آزمون، گواهی عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل از طرف معاونت روابط کار و موسسه کار و تامین اجتماعی صادر خواهد شد.

لینک ثبت‌نام آزمون

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام