کتاب استخدامی
آزمون کارشناسی ارشد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴

شناسنامه قانون- ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ شروع شد.

به گزارش شناسنامه قانون، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز یکشنبه ۲۲ مهر با دریافت دفترچه راهنمای آزمون، در صورت واجد شرایط بودن در این آزمون ثبت نام کنند.

در مقدمه دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون آمده است:

«به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز کشور، ایجاد زمینه‌های لازم برای بررسی کیفیت مقطع کارشناسی مؤسسات آموزش عالی، فراهم آوردن رقابت سالم برای راهیابی به مراکز آموزشی تحصیلات تکمیلی، فراهم نمودن شرایط مناسب و یکسان برای شرکت‌کنندگان، شرایط و ضوابط آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ به شرح این دفترچه راهنما اعلام می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته برای ورود به رشته‌های دوره‌های روزانه، روزانه- غیردولتی، نوبت دوم، پیام‌نور، غیردولتی، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، مجازی، مشترک دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۴ نیز همانند سال گذشته آزمون مجزایی ندارد و علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است در این آزمون ثبت‌نام کنند.»

لینک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴

ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ تا شنبه ۲۸ مهر ادامه دارد.

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ در صبح و عصر روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۲ و صبح روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۳ برگزار خواهد شد.

1 دیدگاه

  1. آقای پورعباس دیروز ۲۲ مهر ۴۰۳ اومد گفت که ما ممنوعیت ارشد را فقط برای یک سال برداشتیم . در حالی که توی دفترچه‌های ارشد ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ هم محرومیت برداشته شده بود.
    رئیس سازمان سنجش خبر از مصوبه‌های سازمان خودش نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *