آزمون تعیین صلاحیت
وزارت آموزش و پرورش

نحوه صدور حکم استخدام پیمانی و ابلاغ تدریس قبول شدگان آزمون استخدامی ۹۸

نحوه صدور حکم استخدام پیمانی و ابلاغ تدریس قبول شدگان آزمون استخدامی ۹۸ (بخشنامه شماره ۳۳/۷۱۰ مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش)

اداره کل آموزش و پرورش استان…

با سلام و احترام

در اجرای مجوزهای استخدامی شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۲۷/۳/۱۳۹۸ و ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱/۴/۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور و مکاتبات ارسالی در خصوص سازماندهی تأیید شدگان دوره‌های مهارت آموزشی قبول شدگان آمون سال ۱۳۹۸ (و جاماندگان از دوره مهارت آموزی استخدام پیمانی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷) دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛ خواهشمند است دستور فرمایید در بکارگیری، صدور ابلاغ تدریس و حکم استخدام پیمانی قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ از ابتدای مهرماه سال ۱۳۹۹ به بعد، در صورت احراز شرایط ذیل اقدام گردد؛

۱- ملاک استخدام پیمانی افراد، قبولی در دوره یکساله مهارت آموزی بوده و بکارگیری افرادی که موفق به طی دوره مذکور نشده اند امکان پذیر نخواهد بود.

۲- صدور احکام و ابلاغ اشتغال به کار معلمان جدیدالورود به آموزش و پرورش، مشروط به ادای سوگندنامه معلمی و امضاء و اثر انگشت آن خواهد بود.

۳- مطابق مقررات مربوط و آگهی استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸، نوع استخدام افراد فوق به صورت پیمانی است.

۴- مدارک زیر می بایست در پرونده پرسنلی افراد درج گردد؛

الف: تأییدیه شورای پزشکی، از نظر تندرستی جسمی و روحی

ب: تصاویر آخرین مدرک تحصیلی مورد پذیرش، کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت (یا معافیت دائم) برای آقایان

ج: معرفی نامه از سازمان بهزیستی (برای معلولین استفاده کنند از ۳% سهمیه معلولین)

د: معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)

هـ: داشتن گواهی عدم سوء پیشینه کیفری مؤثر

و: تأییدیه انفرادی گزینش، سوگندنامه امضاء شده یا اثر انگشت، تعهدنامه محضری

ز: تصویر مجوز آزمون استخدامی مربوط، نتیجه قبولی آزمون استخدامی و موفقیت در پودمان های مهارت آموزی

ح: ارائه اصل گواهی مهارت های هفتگانه (ICDL) صادره از مراکز و مؤسسات مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور و اصل گواهی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای داوطلبان دارای دین اسلام.

۵- اخذ تعهد ۱۰ ساله محضری (مطابق فرم تعهد پیوست) مبنی بر عدم ارائه درخواست انتقال و جابجایی تحت شرایطی و انجام تعهدات مربوط الزامی است. بکارگیری افراد صرفاً در شغل محل قبول شده در آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ و جاماندگان از دوره مهارت آموزی آزمون های استخدامی سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در محل پذیرفته شده سال های مذکور که قبلاً تعیین شده است، صورت پذیرد.

۶- در شرح حکم قبول شدگان نهایی استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸، اشاره به شماره مجوزهای استخدامی ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۲۷/۳/۱۳۹۸ (تصویر پیوست) و ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱/۴/۱۳۹۸ (مختص اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان) سازمان اداری و استخدامی کشور الزامی است؛ ضروری است تصویری از مجوز مربوط و نتیجه قبولی فرد در آزمون استخدامی در پرونده پرسنلی افراد نگهداری شود.

۷- ارسال فهرست پذیرفته شدگان اصلی به هسته گزینش و اخذ تأییدیه انفرادی، جهت درج شماره تأییدیه در شرح حکم استخدامی الزامی است.

۸- پس از صدور احکام استخدامی، فهرست نهایی مستخدمین جدید را به تفکیک شغل مورد تصدی به مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری ارسال نمایند.

۱۰- در صوت انصراف یا فقدان شرایط استخدام نفر اصلی (شرایط مندرج در آگهی استخدام) برای جایگزینی فرد جدید نسبت به مکاتبه با مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری اقدام تا بررسی و اعلام نظر شود.

۱۱- ضرورت دارد در ابتدای پرونده پرسنلی افراد از فهرست وارسی (پیوست) استفاده گردد.

۱۲- در صورتی که مدارک افراد مغایر با شرایط مندرج در آگهی استخدام پیمانی سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ باشد، فرد هیچگونه حق اعتراضی ندارد و بر اساس مفاد آگهی مورد نظر، فرد پذیرفته شده در هر مرحله از مراحل استخدام حذف خواهد شد.

علی الهیار ترکمن- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام