وزارت آموزش و پرورش

امکان به کارگیری نیروهای بازنشسته به صورت نیروی آموزشی (تدریس) تا حداکثر 14 ساعت در هفته (اطلاعیه 56-97 وزارت آموزش و پرورش)

امکان به کارگیری نیروهای بازنشسته به صورت نیروی آموزشی (تدریس) تا حداکثر 14 ساعت در هفته (اطلاعیه 56-97 وزارت آموزش و پرورش)

اداره کل آموزش و پرورش استان …

با سلام و احترام

پیرو بخشنامه شماره 710/15 مورخ 1397/5/07 اعلام میدارد؛ مطابق مجوز دریافتی از سازمان اداری و استخدامی کشور حداکثر ساعات مجاز برای به­ کارگیری نیروهای بازنشسته ،یک سوم ساعات اداری کارمندان رسمی (حداکثر 14 ساعت در هفته) به صورت نیروی آموزشی (تدریس) در مدارس بلامانع است. لازم به ذکر است که فایل نیروهای بازنشسته به تفکیک استان ایفاد میگردد. باتوجه به اینکه اسامی افراد جهت دریافت شناسه آماده ارسال به سازمان اداری و استخدامی کشور می­ باشد، خواهشمند است درصورت هرگونه تغییر در آمار نیروهای بکارگیری شده فایل موردنظر اصلاح و حداکثر تا مورخ 1397/08/20 از طریق ایمیل اداره استخدام ([email protected]) به این اداره کل ارسال گردد.

یارمحمدحسین بر- مدیرکل امور اداری و تشکیلات

مقررات مرتبط:

– ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به صورت تمام وقت در مدارس نمونه دولتی، دولتی، هیئت امنایی و… (بخشنامه شماره 28/710 مورخ 25/7/1397 وزارت آموزش و پرورش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام