آزمون تعیین صلاحیت
وزارت آموزش و پرورش

دریافت کد مستخدم و شناسه نیروهای رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین در اجرای رتبه‌بندی

دریافت کد مستخدم و شناسه نیروهای رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین در اجرای رتبه‌بندی (بخشنامه شماره ۲۱/۷۱۰ مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۱ وزارت آموزش و پرورش)

مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان

با سلام و احترام

با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی موضوع تصویب‌نامه هیئت وزیران به شماره ۵۹۴۲۶/ت۵۹۷۴هـ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۱ و در راستای اجرایی شدن بند ۲ ماده ۴ ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۰ پیرامون دریافت کد مستخدم و شناسه برای نیروهای رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین از طریق سامانه کارمند ایران جهت استحضار و دستور مقتضی به تمام مناطق آموزش و پرورش جهت تکمیل و بارگذاری اطلاعات با رعایت موارد ذیل ایفاد می‌گردد؛

دریافت کد مستخدم و شناسه نیروهای رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین در اجرای رتبه‌بندی

۱. با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اداری و استخدامی برخی از مشکلات سامانه مرتفع شده لذا لازم است براساس بخشنامه ۳۸/۷۱۰ مورخ ۳۰/۸/۱۴۰۰ مدارک مربوط به افراد در سامانه کارمند ایران حداکثر تا تاریخ ۱۴/۴/۱۴۰۱ بارگذاری شود.

۲- مناطق آموزش و پرورش که فاقد کد کاربری مستقل جهت ورود به سامانه کارمند ایران می‌باشد مشخصات طبق جدول ذیل در اختیار مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری (اداره استخدام) قرار گیرد.

نام و نام خانوادگی کد ملی منطقه آموزش و پرورش تلفن همراه صاحب کد ملی

۳- به منظور تسهیل فرایند بارگذاری اطلاعات لازم است همانند اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در بالاترین سطح ممکن با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مربوط در رابطه با رفع مشکلات درون استان برای تأیید اطلاعات در سامانه، جلسات هماهنگی برگزار و مصوبات آن به مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری ارسال شود.

۴- با توجه به توضیحات فوق، نظر به اینکه ورود کاربر مناطق جهت تکمیل اطلاعات در سامانه کم صورت گرفته، مقرر می‌باشد که روزانه آمار کاربر آنلاین و تعداد ثبت استان گزارش‌گیری و اعلام خواهد شد.

سعید عسکری- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش

اطلاع از تازه‌های قوانین و مقررات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام