کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

اعلام ساعت کار مترو و اتوبوس در تهران از ۱۶ خرداد با تغییر ساعت ادارات

اعلام ساعت کار مترو و اتوبوس در تهران از ۱۶ خرداد همزمان با تغییر ساعت کار ادارات

شناسنامه قانون- سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات افزایش می‌یابد.

سیما بدرقه از آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات از نیمه دوم خرداد خبر داد و گفت: در اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از ۶ صبح؛ زمان خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفاه حال شهروندان، افزایش یافت.

ساعت کار مترو و اتوبوس در تهران

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.

بدرقه تأکید کرد: همچنین، فعالیت خطوط متروی تهران از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۵ و نیم صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: خطوط اتوبوسرانی نیز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح کار خود را آغاز خواهند کرد و خطوط بی آر تی نیز همچون گذشته، ۲۴ ساعته بوده و اتوبوس‌های این خطوط به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به مردم خواهند بود.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

11 دیدگاه

  1. چنپ سال پیش هم همینکارو کردید. ساعت اداری رو اوردید شیش صبح، نتیجه؟ هشت، نه می اومدن اما دو ظهر میرفتن. این ک میگم مال اداره شهرداری هست. ببین ادارات خصوصی تر چ وضعیه. به رییس همون اداره گفتم چرا گفت کی حال داره بابا.

  2. وا… اینقدر اتوبوس ها کم شده در ساعتهای عادی همه خطوط کمبود اتوبوس دارند وای به ساعت ۴ و ۵ صبح،ضمنا اکثر خطوط بخش خصوصی است بعیده اون موقع صبح شروع به کار کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام