آزمون تعیین صلاحیت
مقررات حقوق و دستمزد

اصلاح آیین‌نامه طبقه‌بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران

اصلاح آیین‌نامه طبقه‌بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران (تصویب‌نامه شماره ۹۹۳۵۲/ت۵۹۰۵۱هـ مورخ ۲/۹/۱۴۰۰ هیئت وزیران)

سازمان برنامه و بودجه کشور

هیئت وزیران در جلسه ۲۶/۸/۱۴۰۰ به پیشنهاد شماره ۱۹۱۹۳۶ مورخ ۲۷/۴/۱۴۰۰ سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

آیین‌نامه طبقه‌بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران موضوع تصویب‌نامه شماره ۴۸۰۱۳/ت۲۳۲۵۱هـ مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۸۱ و اصلاحات بعدی آن به شرح زیر اصلاح می‌شود:

۱- بند (س) ماده (۴) به شرح زیر اصلاح می‌شود:

س- کارکنان: اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان (پرسنل) امتیازآور شرکت که باید جهت امتیازآوری، دارای حداقل (۳۶) ماه سابقه کار مرتبط در شش سال گذشته منتهی به درخواست صلاحیت، مستند به بیمه و یا روزنامه رسمی در فعالیت‌های مرتبط باشند. در خصوص کارکنان امتیازآور، باید حداقل سه ماه از سابقه کار مفید و مرتبط آنها منتهی به زمان تشخیص صلاحیت در شرکت متقاضی باشد.

تبصره- برای شرکت‌هایی که برای اولین بار درخواست تشخیص صلاحیت دارند و بالاترین پایه درخواستی آنها پایه (۵) است، امتیاز کارکنان آنها، صرفاً از طریق مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کسب می شود.

۲- متون زیر به عنوان تبصره‌های (۲) و (۳) به ماده (۱۳) الحاق و تبصره قبلی به عنوان تبصره (۱) تلقی می‌شود:

تبصره ۲- در مورد شرکت‌هایی که امتیاز تجمعی تجربه کاری آنها در (۱۵) سال گذشته احراز نشود و سابقه فعالیت شرکت بیش از (۱۵) سال است، مشروط به اینکه هیئت مدیره و سهامداران آن تغییر پیدا نکرده باشد، به ازای هر سال مازاد بر (۱۵) سال در (۳۰) سال گذشته، ضریب افزایشی (۰/۰۴) به امتیاز کار تجربی اضافه می‌شود. حداکثر ضریب افزایشی متعلقه ناشی از این تبصره در سرجمع امتیاز، (۵/۰) و فقط در یک رشته مؤثر خواهد بود.

تبصره ۳-

در حال تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام