آزمون وکالت

تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ مرکز وکلای قوه قضائیه

تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ مرکز وکلای قوه قضائیه

شناسنامه قانون- سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ مرکز وکلای قوه قضائیه خبر داد.

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام به تاريخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴، و با توجه به اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوه قضائيه، به اطلاع متقاضيان اين آزمون مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (۱۴۰۳/۰۷/۱۰) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه بتوانند تا روز ‌چهارشنبه به تاريخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۸نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

لذا ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً مقرر شد امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان ايجاد شود. بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنما ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ قوه قضائیه

گفتنی است، کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه به تاریخ ۱۹/۹/۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه به تاریخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۳ با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام